Note fondée sur 5 048 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Pour un etablissement de cette qualite il est surprenant de constater qu'il n'y ait aucun verre en vitre dans les chambres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Nick Burrows - Assistant Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Martine,Thank you for staying with us. We are happy you enjoyed our property. Your feedback about glassware in the rooms will be considered. See you again next time. Sincerely,Nick Burrows - Assistant Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Très bel hôtel , le seul inconvénient le tapis dans les chambres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Nick Burrows - Assistant Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear France,We appreciate you taking the time to leave a review. We have noted your suggestion about the carpet in the room. We hope to see you again soon. Sincerely,Nick Burrows - Assistant Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Jane Pham - Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martine, thank you sincerely for sharing your feedback with us. We are genuinely sorry to hear that your stay did not meet your expectations. If you would like to share more details about your stay, please do not hesitate to reach out to us directly. We sincerely hope for another opportunity to exceed your expectations and serve you better in the future.
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Jane Pham - Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, thank you for your positive review! We'll continue to strive for excellence and hope to see you back soon.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Well located Excellent service from staff and waiters
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par JP , Gestion de l’hôtel
Dear Luc,Thank you for staying with us, and for taking the time to fill out our survey. We are happy to hear you enjoyed your experience with us.We hope to have you back again in the near future!Thank you,JP
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Great place overall. Direct access to the underground parking was quite convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par JP, Gestion de l’hôtel
Dear Florent,Thank you for staying with us, and for taking the time to fill out our survey. We are happy to hear you enjoyed your experience with us.We hope to have you back again in the near future!Thank you,JP
par un voyageur
Bien situé mais peut mieux faire
Publié le 13 août 2024 sur HotelsHotel sans charme mais bien situé.
Hotel pas bien insonorisé, et bruyant.
Equipe et personnel tres agréables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Nick Burrows - Assistant Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Gael,We appreciate you staying with us at the Pinnacle. Thank you for giving us feedback about the soundproofing. We will have to look into solutions for this. We hope you will be back. Sincerely,Nick Burrows - Assistant Front Office Manager
par un voyageur
Hôtel bien situé en plein centre
Publié le 7 août 2024 sur HotelsGrande chambre plutôt vintage dans la deco mais confortable
Vue sur la baie
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Nick Burrows - Assistant Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Jean Claude,Merci d'avoir séjourné dans notre hôtel. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié la vue et serons à l'écoute de vos commentaires sur la décoration. Nous espérons vous revoir.Cordialement,Nick Burrows - Assistant Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Decor should be change
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Jane Pham - Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine, we appreciate you taking the time to share your experience and thank you for choosing to stay with us. Your feedback regarding the decor has been noted and we'll continue to work hard to further enhance our property. We hope to have the opportunity to host you again soon.
par un voyageur de SAINT-PHILIPPE
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Tranquilité et service impeccable. Le personnel est gentil et serviable. En plus, il est bien situé. Aucun regret
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Jane Pham - Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Luc, thank you for your glowing review! We're thrilled that you had a great experience during your time here. We'll continue to strive for excellence and hope to see you back soon.