Note fondée sur 931 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review.We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 oct. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, We are disappointed to learn your stay fell below expectations. We hope to welcome you back in the near future to exceed your expectations of the Sandman Hotel Langley. Kind Regards, Lisa McClure
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin, Thank you for the 10/10 review! We are delighted you enjoyed your stay at the Sandman Hotel Langley and look forward to welcoming you back not before too long. Kind Regards, Lisa McClure
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hotel

Publié le 8 févr. 2019 sur Hotels
Super confortable et très propre avec très bonne douche
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2019 par Gm Langley, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hôtel

Publié le 5 févr. 2019 sur Hotels
Very good service & very confortable room & excellent area for restaurant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2019 par GM Langley, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind comments.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juin 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Penticton

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The bed was very uncomfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback.We will certainly review your comments.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your review.We look forward to welcoming you back not before too long.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Last minute booking. Placed into an overpriced suite near the elevator. Young guests and children busy in foyer late into the night. If not for the white noise of the air conditioner the there would have been minimal sleep.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience.We apologize for any inconvenience our other guests may have caused during your stay, our team is readily available to assist during your stay.