Note fondée sur 839 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
68 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Josée

Super 8 Vandilia - Excellente qualité prix

Publié le 22 avr. 2013 sur Hotels
Le service était excellent. Hotel à bon prix avec un excellent service
3 sur 5
par Pyperpote de picardie

Dans la moyenne

Publié le 14 avr. 2013 sur Hotels
Un motel dans la qualité d'un motel. Seul bémol la mauvaise isolation phonique par rapport à la grand route proche. Petit déjeuné copieux
4 sur 5
par Alex

Publié le 24 févr. 2013 sur Hotels
Good hotel. Low price, for a good quality service. Pet friendly
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
The staff was pleasant and helpful. Renovations were still going on. However, I would still love to go back and check them out when all the work is completed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our hotel with 5 stars! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that we meet your expectations. We strive to provide exceptional service and amenities to all our guests, and we’re delighted that we could do so for you. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another outstanding stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the fabulous rating. We really appreciate your stay and sharing the words about us. We look forward to hosting you soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Deposit was much more expensive than advertised online and using debit was inconvenient. The soundproofing was poor and i was kept up by traffic all night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
It's regrettable to hear that your experience did not meet your value expectations. We aim to provide a premium experience that justifies the cost, and we're sorry if we fell short. We're taking your feedback seriously as we evaluate our offerings.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par MANAGER, Gestion de l’hôtel
Thank you again for choosing us and we hope to welcome you back in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
The building was burnt down, took my money for reservations got there to find out it’s burnt down and could not get a refund.
1 sur 5
par un voyageur

Worst hotel I've ever stayed in in 50 years.

Publié le 1 sept. 2023 sur Hotels
It was annoying staying there. From the time I checked in until the time I left. They were police or security officers hanging outside my door. Every time I went to my car they sat and stared and followed me. This was a horrible choice of hotel. Then I was waking on the morning that I was to check out at 4:00 a.m. because the hotel was on fire. Room was extremely dirty floors. The floors could not be touched with bare feet it was worse in the rooms than walking outside barefoot on the ground.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2023 sur Hotels