Club Karey

Hébergement 3.0 étoiles
Hôtel 3 étoiles sur la plage près de Plage de Varadero

Choisissez des dates pour afficher les prix

Les mois affichés sont January 2025 et February 2025.
janvier 2025
février 2025

Galerie de photos de l’hébergement Club Karey

Piscine extérieure, parasols, chaises longues
Sur la plage
2 restaurants, servant le déjeuner et le dîner; cuisine internationale
Vue aérienne
Réception

Avis

4,0 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Gym
  • Bar
  • Piscine
  • Réception ouverte 24 heures
  • Tout inclus
  • Déjeuner compris

Explorez la région

Map
Calle O, Reparto Kawama, Varadero, Varadero, 42200
  • Marché artisanal
    ‪3 min en voiture‬
  • Parque de Las 8000 Taquillas et Centre commercial Hicacos
    ‪6 min en voiture‬
  • Plage de Varadero
    ‪6 min en voiture‬
  • Varadero (VRA-Juan Gualberto Gómez)
    ‪28 min en voiture‬

Options de chambre

Chambre Standard double

  • 16 m²
  • Vue sur la plage
  • 2 personnes
  • 1 grand lit

Chambre simple Standard

  • 16 m²
  • Vue sur la plage
  • 1 personne
  • 1 grand lit

Avis pour Club Karey

Avis

4,0
Note de 10 – Excellent, d’après 1 avis sur 29." "
Note de 8 – Bien, d’après 3 avis sur 29." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 6 avis sur 29." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 3 avis sur 29." "
Note de 2 – Terrible, d’après 16 avis sur 29." "

5,0/10

Propreté

5,6/10

Service et personnel

5,6/10

Commodités

4,0/10

État et installations de l’hébergement

Avis

2/10 – Terrible

Patricia

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un vrai cauchemar, horreur
Personnel pas aimable, j’ai été séparé de mes enfants, pas d’eau chaude, pas de bouteille d’eau, pas d’internet dans tout l’établissement y compris dans Le hall, pas d’animation ou si peu, chambres très sales, salle bain rouillée, sol et vitres très sales, matelas très mauvais, fenêtre bloquée car tenue avec des clous, porte ajourée voire cassée, tout est très vieux, TV ne fonctionne pas, nourriture médiocre et insuffisante, éloigné de tout, l’établissement se compose de plusieurs blocs de chambres étalés sur 2 km, pas de navette vers la ville, éloigné de tout, nous avons été très déçus a éviter
Séjour de 3 nuits en mars 2019

8/10 – Bien

Lurow

Points forts : Propreté, confort de la chambre
L'hotel est situé un peu en retrait des activités. C'est donc un bon cadre pour se reposer et profiter de la plage. Les chambres sont spacieuses et le personnel chargé de les entretenir les maintien dans un bon état. Le gros point négatif concerne la restauration et le personnel chargé de l'accueil sans oublié le fait qu'on est dans un environnement surveillé jour et nuit (on se sent un peu en prison). Compte tenu de la température la nourriture tourne assez vite mais le personnel la maintien et la ressert au besoin toute la journée. A l'accueil suivant la personne, on refuse de te servir en te revoyant vers le chef ou on t'accompagne mais après une demie journée ou plus d'attente. Je ne recommanderai pas particulièrement cet endroit pour les jeunes car il n'y a aucune activité sur place le déplacement vers le centre ville coûte entre 5 et 10 CUC. A vous de voir.
Séjour de 4 nuits en janvier 2019

2/10 – Terrible

Christine

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Non à cet hôtel
Pas d’eau chaude, pas de frigo dans la chambre, pas de bouteille d’eau de fourni j’ai dû acheter moi même.... buffet très ordinaire et peu varié.. resto à la carte c’était froid.. pas de surveillance à la piscine nis à la plage et j’en passe
Séjour de 7 nuits en janvier 2019

4/10 – Médiocre

Klaus

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
eine übernachtung mit schlechten erfahrungen
check in - man wollte die buchungsbestätigung in papierform haben. wenn man unterwegs auf cuba bucht, kann man kaum was drucken. nach einer weile ging es dann. zimmer grundsätzlich in ordnung. kein warmes wasse3r, tv funktionierte nicht. toilettenpaper nicht vorhanden, nur ein handtuch, zimmer nicht sauber, essen nicht abwechslungsreich. wir hatten zum glück nur für eine nacht gebucht. für einen längeren aufenthalt wäre diese unterkunft nicht empfehlenswert.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté
El personal muy bueno amable pero las abitaciones están muy mal falta de limpieza y no ahí agua caliente la tele no funciona
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Club Karey hat sich in den letzten zwei Jahren verbessert. Essen ist gut, das Hotel wird von vielen russischen Gästen besucht.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

2/10 – Terrible

cristian

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
El peor hotel del planeta
Un desastre en general, se esfuerzan para ser el peor hotel
Séjour de 4 nuits en décembre 2019

2/10 – Terrible

Franziska

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ikke overnatte der!
Det kalles ikke for hotell, alle casa particular vi har bodd i på Cuba er mye finere. Rommet var skitten, ting ødelagt, sjefen uhøflig, romdøren kunne ikke låses engang! På naborommet lekket klimaanlegget det var en liten innsjø under senga. Vi reiste videre samme dagen, pengene fikk vi ikke tilbake!
Skapet, liksom... bruk av safen koster ekstra
Séjour de 3 nuits en décembre 2019

8/10 – Bien

Anna Clelia

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Séjour de 7 nuits en novembre 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
nb We did NOT stay at Club Karey. They had stopped doing all-inclusive so sent us to Club Tropical closer to town. All responses apply to Club Tropical not Club Karey.
Séjour de 5 nuits en juillet 2019

2/10 – Terrible

Yanko

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel de mala muerte
No sirve para nada ese hotel porque es un robo y una falta de desconsideración hacia el mismo ciudadano, y también tienen muy mala atención al cliente completamente
Séjour de 1 nuit en février 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mars 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The day I arrived I was told that I need it true print the boucher. They asked me $100 deposit and go to the next town to have it printed in order to do that I had to take a taxi in a taxi back close the fees off having the boucher print it. I told him I had already paid and I did not have any money on me so they surrender my passport Anto I printed the boucher. Even though I had a screenshot of my reservation in confirmation they have me going next town to print it. I told the lady that the reason I use Expedia was to paid ahead and not having to worry about anyting when I once I got to the hotel but instead of enjoying my vacation I have to go around looking for a place to print something that they already had. I honestly do not understand how Expedia list a property like this I am very, very disappointed.
Séjour de 3 nuits en février 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The most horrible experience in Cuba for me and my boyfriend. First night we got the worst room because the hotel was completely full. The room was filty. Construction on building, felt unsafe, couldn’t take a shower, just filty everywhere. I still can’t believe I was sleeping there. We asked to change the room next day and the new room was little better but still AC didn’t work, and there were so many bugs in the toilet that I was using the toilet at the pool(still dirty there). The worst part was when our room key didn’t work on the last day. The entire staff was so slow that we were waiting for more than 1 hour to get inside the room. Besides that, the service at the buffet was horrible. Didn’t know what to eat, didn’t trust utensils, funny how they were putting out dirty plates. Everything was so disgusting and we never want to go back to this place even if it’s free.
Séjour de 2 nuits en février 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en février 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
No habia pan comida poca pesima y a por seleccionsr no habia frutas era increible.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018

6/10 – Acceptable

Omar

Points forts : Propreté
No esperar mucho...
Pasamos un fin de semana muy buen tiempo. La parte de la playa no es la mejor de Varadero. La instalación está siendo reparada después del huracán que pasó en 2018. Sin embargo las terminaciones no son buenas a pesar de ser una instalación robusta. La comida regular, aunque no somos exigentes en ese sentido, bien elaborada pero muy pobre y con poca variedad de oferta. El trato es bueno.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was a very sad, dilapidated group of buildings, mess and construction with a handful of guests. it’s like they are desperate to keep a dead place alive, there was entertainment and only 4 people there. dinner was extremely depressing, and that’s not to mention the food :-( I think they didn’t bother opening for lunch because we went by a few times and it was still closed. Limited drinks. bars open and close with no rhyme or reason. when we Arrived they wanted us to get a taxi somewhere to print the confirmation and then pay a huge deposit (even though we could show confirmation showing our payment)- apparently they don’t have internet and someone hadn’t included our booking. We had no money left so they took our passports in the end and we had to follow up the next day to get them back even though this was not our fault or problem. All in all a Very sad place to go.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 – Bien

Mark

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good Value Varadero
Overall a good value hotel in Varadero. We stayed in the far west end of the property near the pay-as-you-go Punta Blanca bar. A long walk to the dining hall for anyone very old or infirm but the bellboy has a large cart for shuttle service & luggage. Check-in is a problem if without a printed copy of your booking confirmation. There is no wifi anywhere to send it. Can’t book in only with it on your mobile screen. The front desk woman is lovely & helpful but the check-in system made this lack of a printed booking my problem to solve. Food is good enough. I’ll stay there again.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
This place is pretty much a dump. It was a mistake. I would be really worried about the hygiene of the kitchen. Definitely not worth the money you save.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

2/10 – Terrible

Irina

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A place of horror
I’ve been to Cuba a dozen times and I’m not a picky person, but this was the worst place in Cuba, if not the planet. There was garbage all over the grass on the grounds, the beach had glass everywhere, only 4 beach umbrellas and 5 broken chairs. The room smelled like mold and there was no hot water during our whole stay. The buffet was horrible, the “eggs” had shells in them, dead flies and cockroaches in the pasta, no cappuccinos, cola was always warm, we ate only bread. Upon check in, they demanded a printout of our reservation, which we had on our phones and would not check us in until we gave them printouts of it. There is no WiFi on the resort and no computer so we spent 4 hours trying to find a printer in Varadero... many other guests had the same problem. The walkways had potholes with stagnant water in them, cigarette butts every inch of the resort, the tables haven’t been wiped in weeks, a girl about 10 years old worked the bar, they didn’t want to give you more fries at the snack bar, if you already had some- even though the fries were the only edible thing on the resort. Bed bugs in the beds, the room smelled horrible... This is where vacations go to die... please... stay somewhere else , please!!! I wouldn’t go back if I was payed to...
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

2/10 – Terrible

Carlo

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Komplett heruntergekommen, sehr schlechtes Essen, insgesamt absolut nicht zu empfehlen
Séjour de 5 nuits en décembre 2018

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The pool and the sport area looked clean to me. The room was a bit defreshed, but really.. the main point is the restaurant and drinks. I would have apprecaited a better/refreshed inside for the cafeteria, but most of all, an All inclusive may include choices of drinks other than a fake pina colada and a cola. No juices, no coco, no chance to consume any local product in any of the bars or restaurant. The wine is an old acid grape juice while the beer is not really a reference neither. Only after 10 pm, the bar provides tins of beer that are really great. Restaurants.. other than the pool area, with such a location, an outside cafeteria would be an amazing deal for breakfast/diner rather that half filled room dark in the need of re paint with some light.. . That said, the waiters and receptionists were really nice and smily, ready to arrange any situation. With a little bit of progress in restaurants/drinks.. This hotel would have a great potential.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018