Note fondée sur 13 évaluations de clients
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4,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Hôtel / restaurant de très bonne qualité
Publié le 4 nov. 2019 sur HotelsTrès bel hôtel, un peu excentré, à 15 minutes de route environ de l'aéroport de Budapest
Chambres modernes et confortables, salles de bains propres et bien équipées
Une première chambre infestée de punaises, c'était la saison ... pas de chance ! Mais remplacée séance tenante par le personnel très à l'écoute. Un restaurant de très bonne qualité pour un prix très correct. Je n'ai pas pu tester le petit déjeuner ayant du quitter l'hôtel avant pour un vol depuis Budapest à 6h mais un panier petit dej peut vous être proposé en remplacement. Bref, très agréable .
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2024 sur Hotels
Egy kellemes kis hotel, gyönyürű szép elhelyezéssel.
Finom ételek, és tágas Spa részleg több féle szauna lehetőséggel.
par un voyageur
Publié le 28 oct. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 juin 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 mars 2022 sur Expedia
Nice property away from everything.
par un voyageur
Rust en ruimte, lekker eten.
Publié le 5 oct. 2021 sur HotelsFijne kamer met balkon en uitzicht over het meertje. Lekker rustig. Parkeren voor de deur, WiFi goed.
Restaurant was goed en lekker, neem de berliotte als toetje, heerlijk.
Ontbijt was even zoeken maar het was een prima ontbijt.
par un voyageur
Publié le 2 août 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 mai 2019 sur Hotels
We stayed here for one night. We were lead to believe that this hotel offered FREE airport shuttle as mentioned in three different places on the booking page. I sent them a message asking for more information about the shuttle service and was told they would send someone to the airport to fetch us. After getting to the hotel at 19.45 reception informed us that they do not cover the transport to the hotel. I showed them on the booking website that it stated so. After a hour of back and fouth being on the phone to his manager they ended up paying for the transport. We were then only able to check-in at about 21:00 after a day of traveling. The receptionist was rude about it and the situation was made to be our fault although I am just a paying customer, it has nothing to do with me how they advertise their hotel and offered services. They later came to the room and said it was a admin problem, no apologies at all. The next morning we then had to pay €28 to get back to the airport. A shuttle service is advertised but not provided. If I knew this was the case I would have much rather taken the room and taxi money and got something closer to the airport. This situation was not handled well on the hotels part at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2019 par NTPH, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique,
We feel sorry for the inconveniences in our hotel with airport shuttle services. Also we apologize for our Receptionist, if you felt him being rude. Unfortunately we had not known about this admin problem, that was why you needed to wait a bit longer than usually. After we consulted with colleagues from the online travel agency, we decided to pay the whole amount for your taxi from and to the airport.
We will make sure such an inconvenience does not occur again.
Yours sincerely,
The Team of Nádas Tó Park Hotel