Note fondée sur 48 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Chambre de qualité
Publié le 8 août 2024 sur Hotels2 chambres couplees tres spacieuses ! Propres, eau dans les chambres. Gardien disponible dans la nuit a notre arrivée.
Le moins : on nous disait que les chambres navaient pas été payées alors que javais bien effectué auparavant le paiement. Il a fallu retrouver la preuve par la facture et sur le site de la banque...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Tomislav , Gestion de l’hôtel
Dear Aurelie,thank you for writing the review of our hotel.
par un voyageur
Proximité aéroport très bon rapport qualité prix
Publié le 12 avr. 2024 sur HotelsRapport qualité prix excellent !
Personnel très gentil.
Proximité de l’aéroport, parfait pour l’arrivée ou le départ. C’est un hôtel étape très pratique !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2024 par Tomislav, Gestion de l’hôtel
Dear Pauline,thank you for writing the review of our hotel. We are pleased that you were satisfied with our staff and hotel.Best regards
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2023 sur Expedia
Hotel situé dans un secteur “vide”. Pas de resto proche et externe ma fenêtre vue sur des débris de construction.,,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2023 par Tomislav, Gestion de l’hôtel
Dear Christian,thank you for writing the review of our hotel.Our hotel is 3 km outside the city of Velika Gorica in village called Staro Cice.We apologize for the "view", but we are dealing with the neighbour who want clean his land.
par un voyageur
Je ne recommande pas cet établissement
Publié le 17 août 2018 sur HotelsNotre séjour à l’hôtel phœnix a été plus que décevant. Le petit déjeuner n’est pas un buffet. L’hôtel a essayé de nous facturer la chambre deux fois. Le petit déjeuner était compris dans notre réservation mais nous avons tout de même dû le régler à nouveau sur place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2018 par Tomislav, Gestion de l’hôtel
Dear Lucie,
Thank you for writing the review of our hotel. We are sorry for the misunderstanding about the breakfast. We are new on expedia and our staff had some problems with the reservation over expedia and we correct it and there will be no problems about it anymore.
We have a buffet when We have all the rooms reserved. We have an opinion that is better when You sit down and our staff bring what You want for drink and breakfast.
Best regards,
Tomislav
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Staff rude and slow
Bed not comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Tom, Gestion de l’hôtel
Dear Mario,we are trully sorry you werent pleased with our hotel and staff, we are always trying our guests to feel like home.Best regards
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Tomislav , Gestion de l’hôtel
Dear Holly,thank you for writing the review of our hotel.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Nice small hotel near the airport, staff was very friendly and the room was perfect !
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Air connection did not work and also was not hot water, could not take shower. We had 1 year baby, was hard.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Tom, Gestion de l’hôtel
"Dear Asif,we apologize for the air condition. We have contacted service and they will repair it as soon as possible. Until your complaint, we didnt have any problems.We didnt have any other complains about water and the hotel is full."Vaša se poruka pregledava. Provodimo kontrole svih poruka kako bismo održali sigurnost tržišta. Vaša će se poruka isporučiti čim uspješno prođe pregled. Ako morate hitno podijeliti informacije, nazovite gosta.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Tomislav , Gestion de l’hôtel
Dear Belkija,thank you for writing the review of our hotel.Best regards
par un voyageur
Good but not great.
Publié le 18 juill. 2024 sur HotelsArrived late from airport. Not a welcoming greeting from the security guard who could not even supply some water & ice in the heat. No English and no interest in using google translate to engage.
However, rooms are immaculate as is the full property. With a/c and all amenities we needed for an over night.
Main staff much more friendly and helpful but I’d still expect more. For example - When I asked for a taxi I was told to call an Uber.
On balance, a good hotel if you are looking for somewhere simple and easy on your journey. Note - not as near to the airport as you think.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Tomislav , Gestion de l’hôtel
Dear mr. Keith, thank you for writing the review of our hotel.All the guests receive message if you arrive after 10 or 11 PM, the guard will give the room cards to the guests. Unfortunately the guards speak little english, but enough to provide you card for the room and show you the stairs to the rooms.The best option in Croatia for taxi is uber or bolt because of the price, private taxi is 6 7 x higher price.Our hotel is distanced from the airport max 10 min with the car which all the guests can see on the google maps, we are sorry if that is to far for You.Best regards, Tomislav