Note fondée sur 314 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bon sejour

Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Hotel propre, lit tres confortable, pdj complet
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
No air conditioner using May 26 2024. We asked for . It was not possible to have it in the hotel that day.
3 sur 5
par un voyageur

Vieillot et sale

Publié le 11 oct. 2019 sur Hotels
Un hôtel comme il ne devrait plus en exister dans cette chaîne. A restaurer d'urgence ! Prestation d'il y a 20 ans avec des traces de moisi dans la douche. Un microscopique écran plat. Un bar avec rien dedans. Une cabine de douche rapportée comme dans un studio d'étudiant. On vous scane tous vos documents et on vous oblige à signer LEUR "privacy" alors qu'il n'y a rien de tout çà ailleurs en Italie
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2019 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Best regards Hotel Staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2019 sur Expedia
Très bien pour le voyage que j’ai fait et assez bien situé pour aller visiter Venise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2019 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Best regards Hotel Staff
4 sur 5
par un voyageur

Perfect for airport commute

Publié le 26 août 2019 sur Hotels
1 night stay before flight from Marco Polo airport Clean room, shower a bit old. Deco is simple.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par FRONT DESK, Gestion de l’hôtel
Chère Cliente, Merci d'avoir répondu à notre enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement. Votre présence parmi nous est très importante, tout comme vos commentaires. En nous faisant part de ce qui vous a plu pendant votre séjour, et en nous indiquant comment nous améliorer, vous nous aidez à vous offrir une expérience de qualité supérieure, à vous comme aux autres hôtes à l'avenir. Nous espérons que vous reviendrez nous voir bientôt. Encore une fois, merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête. Nous sommes sensibles à votre fidélité pour notre marque. Cordialement Hotel Staff
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2019 par FRONT OFFICE, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Best regards Hotel Staff
5 sur 5
par un voyageur

Nice stay near Vicenza city center

Publié le 16 mai 2019 sur Hotels
Good rooms and very good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2019 par Hotel staff, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Best regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par f, Gestion de l’hôtel
"Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Best regards"
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par front office, Gestion de l’hôtel
"Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Best regards"