Note fondée sur 66 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,2 sur 5
2,4 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
1,7 Confort de la chambre
1,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
2 nuits c’était suffisant propreté nul Sdb et wc exigu moquette salle et tapisserie toile sale
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
la chambre était humide et inconfortable.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024
The location is just next to the Dom, with very polite staff. I took one star off due to the size of the room (which is basically the size of the bed with a little bathroom) plus the cover of the toilet's flush was off and needed to be placed back all the time. Breakfast was for an extra 12 EU.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
The day I reached hotel was nightmare for me . Number issue 1. No left 2.cleaning zero 3.Ac is not working. Ac water dripping at room. 4.there is no alternative for ac like standing Fan .5. Bed room light flicker like short circuit.6.Bathroom there is no exist fan.7.hotel staff are not cooperative . I ask for room change they said there is no room available and I will not pay for cancellation. I request for refund.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Enkel overnatning i Venedig

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Enkel overnatning i Venedig hos Hotel Messner. Hotelværelset som var det eneste vi benyttede os af, var lige på grænsen til vores forventninger af 3-3.5 stjernet. Men ok. Vi blev mødt af en ulåst dør til værelset sammen med receptionisten. På toilettet havde en gruppe myrer valgt at slå sig ned ved vasken for at iagttage skimmelsvampen på væggen. (Lille plet). Air condition var ikke selvbetjent på hotellet, her skulle man ringe ned i receptionen for at ændre på noget. Derudover spyttede den også lidt fra sig når man stod foran den. Sengene var “ok” - udover lamellerne i den ene af sengene var lagt lidt alternativt i den nederste del af sengen. Personalet var yderst imødekommende set bort fra de få ting.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
everything was great, great costumer service.
1 sur 5
par un voyageur de Coquitlam

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
No wifi at all. They said the rooms do not have wifi connection and only reception area has a connection. The washroom had lots of molds and the shower base was super small 2 feet by 2feet, and shower curtains full of molds. I told them the room that I booked had different pictures and they said usually the pictures are different.I don't recommend it at all.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
The hotel is in a very good location, has a very good restaurant. The hotel definitely needs a major renovation. But for the price we paid it was ok.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Expedia