Note fondée sur 257 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Worst hotel in Venice

Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
Worst hotel experience ever. Hotel was barely clean (there were several bugs in my bed, shower was old yellowish) and i will report an incident about this hotel. When I came back to my room, there was a key left on my door that could let anyone get into my room with no security and rob all my stuff. The next morning for my check out the hotel owner was the most obnoxious person i have ever met in my life. He violently knocked at my door to tell me i was late for check out (i was told 11am and it was 10.20) and said i needed to pay for extra 50€ for being late. When i hurried to come down i said that there was a breach of security with the key left in my room and the hotel owner started yelling at me so aggressively, he hit the table in front of him and insulted me of being a wh*re and to go f*ck myself. Even the staff member next to him was shocked of his behavior and didn’t say a thing and yelled at me to get out. I was threatened of physical harm and forced me out with a list of insult. Under no circumstances can somebody speak like this to a human being let along a hotel owner. I left the hotel shaking of shock. Previous to that, i had asked to transfer my room because it was seriously very noisy since every hotel resident had to walk in front of my room to get in and out. However the owner said that this would also be another 70€ to transfer while on hotels.com it was just another 11€ and he happily said that “madam it’s just business”. In a nutshell, run away.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Angelo, Gestion de l’hôtel
First of all, your language speaks.Then the insects are mosquitoes don't pretend to know what they are.You have prepared the Chamber Economy !!!!! where there was well written the sizes of the room for this is called economy !!!Then you want to pay the difference but it is not so that it works if you wanted you could book, from what world and world it works like this.You agitated so much so that the girl at the reception and stucco reflecta in front of your behavior and offenses!Learn to read and behave
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par Mary, Gestion de l’hôtel
you booked an economy room!!!!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2023 par ibra, Gestion de l’hôtel
thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2023 sur Expedia
Hôtel très propre, super sympa et très accueillant. Le seul bémol c'est que dans la chambre ou on était on avait froid, le chauffage n'était pas régulier du tout. Et pour ma part la nuit je n'arrivais pas bien à dormir tellement j'avais froid même avec leur drap. Mais bon appart sa c'était un très bon séjour et sa ne m'empêchera pas d'y retourner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2023 par ANGELO, Gestion de l’hôtel
MERCI
5 sur 5
par un voyageur de sherbrooke

Publié le 24 mai 2022
L'hôtel est propre très pittoresque et bien situé. très belle salle de bain et nous sommes près de de tous les sites. à partir du stationnement de troncheteau on marche seulement 2 minutes pour prendre la ligne de bateau taxi numéro 2 et ensuite on descend à Rialto et ce n'est que seulement un autre 2 minutes de route de l'hôtel. qualité prix vraiment excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par ANGELO, Gestion de l’hôtel
THANK YOU ERIC
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2022 par Carlo, Gestion de l’hôtel
merci madame
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2020 par Carlo, Gestion de l’hôtel
anonimo come mai? non vuoi farti riconoscere? Hai fatto qualcosa per cui ti vergogni o nnon hai il coraggio di meterci la faccia?
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2020 par ANGELO, Gestion de l’hôtel
BRAVO...GRAZIE MILLE, SPIEGAZIONI? E' STATO QUI?
4 sur 5
par un voyageur de Toulouse

Publié le 23 févr. 2020 sur Expedia
tres propre, proche tout commerce et toute commodité, à recommander, personnel très sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2020 par Carlo, Gestion de l’hôtel
Merci Valentin!!!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2020 par CARLO, Gestion de l’hôtel
THANK YOU SO MUCH