Note fondée sur 483 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 févr. 2019 sur Expedia
TERRIBLE. Nous avons changer 3 fois de chambre avant d'avoir un peu de réception internet. Senteur TRÈS désagréable dans la chambre et sortant de l'air climatisé que nous n'avons pas fait fonctionné. Pas d'eau dans la piscine et pour déjeuner des beignes et du café avec du lait en poudre. Expédia ne devrais pas annoncer ce motel dégueulasse. Pas de bouchon dans la baignoire.
par Arnaud
Économique
Publié le 9 janv. 2017 sur HotelsÉconomique; l'un des moins chers. Mais il ne faut pas etre côté route sinon c'est l'enfer
par valerie de coubron
bon raport qualité prix
Publié le 18 mars 2013 sur Hotelschambre belle propre et vaste. seul bémol la baignoire balnéo ne fonctionnait pas et les chambres donnant sur la rue sont un peu bruyantes
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Micheal C.,We are delighted to hear that you had a fantastic stay with us! We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024
Stinks like cigarettes in my room and the ac wasn't on
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marc, We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We encourage guests to report any issues immediately to our team so we can address them promptly and ensure a comfortable stay for all guests. Your feedback will be shared with the appropriate departments for further review and improvement.
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
The floor behind the bathroom door was black with dirt. Pictures available.
The room was hotter than hell and took over an hour to cool to a reasonable level. First room the ac did not work and had to move.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Thomas, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Rest assured we will address the cleanliness issue with our housekeeping team. Regarding the room temperature, we will share your comments with our maintenance department to ensure all our air conditioning units are working efficiently for future guests. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Oscar, We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Please reach out to us directly to share more details about your experience so we can address any concerns you may have. Our team values your feedback and would like the opportunity to make things right for you.
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Taurus, We appreciate you choosing our hotel for your stay. Please feel free to contact us directly if there is anything we can do to make your next visit even more enjoyable.
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cole, We value your opinion and would like to hear more about your experience. Please reach out to us directly so we can address any concerns you may have. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello June,We're delighted to hear you enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back.