Note fondée sur 486 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 févr. 2019 sur Expedia
TERRIBLE. Nous avons changer 3 fois de chambre avant d'avoir un peu de réception internet. Senteur TRÈS désagréable dans la chambre et sortant de l'air climatisé que nous n'avons pas fait fonctionné. Pas d'eau dans la piscine et pour déjeuner des beignes et du café avec du lait en poudre. Expédia ne devrais pas annoncer ce motel dégueulasse. Pas de bouchon dans la baignoire.
par Arnaud
Économique
Publié le 9 janv. 2017 sur HotelsÉconomique; l'un des moins chers. Mais il ne faut pas etre côté route sinon c'est l'enfer
par valerie de coubron
bon raport qualité prix
Publié le 18 mars 2013 sur Hotelschambre belle propre et vaste. seul bémol la baignoire balnéo ne fonctionnait pas et les chambres donnant sur la rue sont un peu bruyantes
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Safe there was always someone walking the property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Julie,We appreciate your feedback on feeling safe with the property's security measures in place. Your safety is our top priority, and we're glad to hear you noticed our attentive staff monitoring the premises. We hope you'll choose to stay with us again in the future for another comfortable experience.
par un voyageur
Dont stay here.
Publié le 9 sept. 2024 sur HotelsThe room was dirty.the bathroom was tiny.the air conditioner kept leaking all over the floor so i had to keep it dry, the laundry room was closed no ice machine and was told to go to 7 eleven to get ice the elevator was to far from the room so my elderly mother in law had to take the 2 flights of stairs. The poat on hotel.com was lies.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Patricia, We're sorry to hear about your experience during your recent stay. Your feedback is important to us, and we will address these concerns with the relevant departments for improvement. We strive to provide accurate information about our amenities. Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience caused.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Brittany,We are excited to hear that you had an excellent experience during your stay with us! It was a pleasure having you as our guest, and we hope to welcome you back soon for another fantastic stay.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Micheal C.,We are delighted to hear that you had a fantastic stay with us! We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024
Stinks like cigarettes in my room and the ac wasn't on
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marc, We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We encourage guests to report any issues immediately to our team so we can address them promptly and ensure a comfortable stay for all guests. Your feedback will be shared with the appropriate departments for further review and improvement.
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
The floor behind the bathroom door was black with dirt. Pictures available.
The room was hotter than hell and took over an hour to cool to a reasonable level. First room the ac did not work and had to move.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Thomas, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Rest assured we will address the cleanliness issue with our housekeeping team. Regarding the room temperature, we will share your comments with our maintenance department to ensure all our air conditioning units are working efficiently for future guests. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Oscar, We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Please reach out to us directly to share more details about your experience so we can address any concerns you may have. Our team values your feedback and would like the opportunity to make things right for you.