Note fondée sur 922 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 oct. 2023 sur Hotels
Très bel hôtel, situé a 10 minutes de marches du train pour Venise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2023 par Giorgia Gasparini, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Etienne,Thank you very much for taking the time to leave such positive feedback about your experience with us. We are really pleased to know you enjoyed your stay and we truly hope to welcome you back again soon!kindest regardsGiorgia GaspariniGeneral manager
par un voyageur
Publié le 19 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
A must
Publié le 4 août 2022 sur HotelsExcellent hotel, very quiet. The employees are very nice with the clients and everything was perfect. A dream, first time that we can sleep without disruption, perfect breakfast with amazing large choices. The air condition in the room was working very well and was very silent. Also in the room you have some extra equipments, it can be a coffee machine or fitness accessories and water is included for free.
It would mark all the points if there was a swimming pool but the sea is not far so it is not a big deal but it would be a bonus.
Fantastic hotel, really deserves its notation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2022 par Giorgia Gasparini, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cyrille,
We would like to express you our gratitude for reviewing our voco Venice Mestre - The Quid and taking the time to share these extremely positive comments regarding all our services, it is nice to learn that you had a pleasant stay with us and found our hotel to be noteworthy!
Looking forward to serving your needs again in the future, we send our best regards.
par un voyageur
Super
Publié le 29 juill. 2022 sur HotelsSuper sejour dzns cet hotel qui est neuf. Le oerfonnfl est très sympathiques. Je recommande cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2022 par Giorgia Gasparini, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Lopes Jeanson,
We are truly grateful for your feedback and glad to learn that you found our overall service to your satisfaction and found our staff to be kind and professional!
We sincerely hope to have you as our honored guest again in the future and we send you best regards.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2022 sur Expedia
Bel établissement moderne.
Très bon petit déjeuner.
Un petit peu éloigné de Venise. 1 bus 1 correspondance. A la réception vente de tickets de bus et de pass pour Venise.
Excellent séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2022 par Giorgia Gasparini, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marie,
We are delighted to read these beautiful words of appreciation, we are so happy to learn that all our services filled up your expectations!
We truly hope to have the opportunity to welcome you again in the future and we send you our kindest regards.
par un voyageur
Publié le 7 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2022 par Giorgia Gasparini, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Julien,
We really appreciate this positive feedback, we are happy to learn that your experience at our
voco Venice Mestre - The Quid has been completely satisfying!
Looking forward to welcoming you again in the future, we send our best regards.
par un voyageur
Hotel à recommander sans hésiter
Publié le 24 mai 2022 sur HotelsSuper hôtel pour visiter Venise .
Bus direct pour Venise à 2 minutes à pied
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2022 par Giorgia Gasparini, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Michel,
We really thank you for your very good review, we are delighted to read that your stay has been completely satisfying!
We truly hope to be presented with the opportunity to welcome you back again at voco Venice Mestre - The Quid next time you are in Mestre and we send our best regards.
par un voyageur
Tutto perfetto
Publié le 8 oct. 2021 sur HotelsStaff molto cordiale e disponibile. Camere stupende, pulite e silenziose con tutto il confort.
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2020 sur Hotels
par un voyageur de Montréal
Publié le 1 oct. 2019 sur Expedia
Outre la douche qui imbibe entièrement la salle de bain, la chambre est OK. Situé loin de tout, vous pourrez atteindre Venise en 30 minutes par les transports en commun. Le stationnement est facile, le petit déjeuner est correct. Évitez toutefois le restaurant adjacent, le service est très lent et la qualité très ordinaire pour le prix demandé. J’ai dû me lever à deux reprises pour demander le verre de vin commandé en même temps que le repas et avoir presque vidé mon assiette.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Giorgia Gasparini - Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Michel,
thank you for taking the time to submit a review about our Best Western Plus Quid Hotel Venice Mestre.
It's a pleasure to read that you enjoyed the overall experience at our house.
However, we would like to make our most sincere apologies for the problems experienced at our restaurant. This is not typical of our service, nor our staff, and we will ensure your feedback is shared with our F&B Manager, accordingly.
We sincerely hope to welcome you back again in our house,
best regards
Giorgia Gasparini
Resident Manager