Note fondée sur 902 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2023 sur Expedia
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Kathy, Front Desk Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Gegoire,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay at The Fairfield in Vernon.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2022 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2022 par R, Gestion de l’hôtel
Dear Carmen, Thank you for staying with us and for taking the time to give us such a generous review. We hope you decide to visit us again in the near future. Thank you again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2022 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie. Thank you for staying with us and for taking the time to give us such a generous review! We hope you decide to visit us again in the near future. Thank you again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2020 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Dear Daphne, Thank you for staying with us and for taking the time to give us such a generous review. We hope you decide to visit us again in the near future. Thank you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
There was only half a roll of toilet paper for 4 people, floors had not been vacuumed, someone's water bottle was left in the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Dear Katie, Thank you for staying with us and for taking the time to give us your honest review. We apologize for lack of cleanliness and insufficient amount of amenities in the rooms. We'll have our Management team look into those matters and make the neccessary improvements. We hope you decide to visit us again in the near future. Thank you again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Quick check in. Friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Dear Terry, Thank you for staying with us and for taking the time to give us such a generous review. We hope you decide to visit us again in the near future. Thank you again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Dear Megan, Thank you for staying with us and for taking the time to give us such a generous review. We hope you decide to visit us again in the near future. Thank you again
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
The pool was small when it got busy...very hot in the pool room and the sound echoed off the walls. Breakfast was average but would be better to do away with apper plates and plastic knoves and forks. Staff were friendly and the rrom was tidy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Dear Trudy, Thank you for staying with us and for taking the time to give us your honest review. We apologize for the wasteful nature of our breakfast service. We'll have our Management team look into those matters and make the neccessary improvements. We hope you decide to visit us again in the near future. Thank you again