Note fondée sur 948 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2022 sur Expedia
bien situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2022 par Raj, Gestion de l’hôtel
Gracias!!!
par un voyageur
Publié le 22 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2022 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review. We are pleased to see that you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us on your recent trip to Vernon. We are pleased to see that you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 août 2019 sur Expedia
Bien situé. Cependant se faire facturé 225$ pour une nuit supplémentaire, ét au déjeuner on a des assiettes en carton, des verres en carton pour le café et des ustensiles en plastique.. . Pas fort. Les autres Super 8 visités étaient mieux pour cela
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2019 sur Expedia
par un voyageur de Pender Island
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Good value, comfortable and clean. Decent breakfast. And they allow dogs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Nav , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your kind review! We're delighted to hear that you found our hotel to be a good value, comfortable, and clean. It's great that you enjoyed our breakfast and appreciated our pet-friendly policy. We strive to make every guest, including your furry friends, feel welcome.We look forward to hosting you again in the future!Best regards,Quality Inn and Suites Vernon
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
It was perfect. I slept very well which is the number one criteria for me. Also, I enjoyed the morning breakfast and the fact that I could even make a little peanut butter and jam sandwich Saving me from having to buy lunch. All the staff were very pleasant and very helpful and they can be proud of What they are providing to the customers. See you next year for four or five nights again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Nav , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your fantastic review! We’re thrilled to hear that you had a perfect stay and that a restful sleep topped your experience—this is what we strive for. It's wonderful to know that our breakfast, including the peanut butter and jam sandwiches, added to the convenience of your stay. Our team takes great pride in ensuring each guest feels welcome, and we’re so glad they made a positive impression on you.We look forward to hosting you again next year for another memorable stay!Best regards,Quality Inn and Suites Vernon
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
The young man that checked us in was an absolute delight.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nav , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your kind words! We’re delighted to hear that the young man who checked you in made such a positive impression. We’ll be sure to pass along your compliments to him. If there's anything else we can do to enhance your stay, please let us know.We hope to welcome you back soon!Best regards,Quality Inn and Suites Vernon