Note fondée sur 236 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

A fuir

Publié le 9 sept. 2022 sur Hotels
L hôtel est sale. La propriétaire n était pas sur place lors de notre Check in. J ai du l appeler sur son portable pour qu elle arrive au moins 15 minutes après notre arrivée ( dans les heures d ouverture) idem pour le Check out. Franchement passez votre chemin sauf si vous n’avez pas le choix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2022 par manager, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear that you had a rough experience. I did have a note with my number on the door because I had to run out I was not gone that long. You were also told that there will be no one in the office until 9am and that you could leave the key in the room the housekeeper would pick it up. the hotel is located on a busy intersection we can't do anything about the dust. I personally cleaned your room after my housekeeper to make sure nothing was missed. It's an older building you can't expect a lot from it.
2 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 2 août 2019 sur Expedia
Nous avons passé la nuit la plus fatigante de nos vacances. Un groupe de personnes (une quinzaine), probablement amis avec les propriétaires, n’ont pas cessé de parler très fort et d’écouter de la musique au delà des heures raisonnables (plus que minuit), du côté de la piscine . La police a fini par débarquer (4 voitures avec sirène), des discussions ont été menées et cela s’est calmé. Un peu plus tard, c’est notre voisine qui a décidé de parler à une personne à travers le balcon puis d’écouter de la musique... rajouté à cela la climatisation désuète et ultra bruyante que nous n’avons pas utiliser pour ne pas faire davantage de bruit. Le matin, certains ont repris leur discussion de la veille... à 7h00 ! Cependant, la chambre était propre et la piscine fort agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2019 par Lorna, Gestion de l’hôtel
I am very sorry about the noise that occurred during your stay with us. The police and all the commotion was due to a guest that had a massive heart attack just around midnight and we are praying he pulls through and sorry if it woke you, and he was part of the big group that is staying here so everyone came out of course to see if he was ok and to support his wife. Very sorry as well for the loud air-conditioner. Take care.
5 sur 5
par Stéphane

Les îles du Pacifique en face d'un Tim Hortons

Publié le 22 juill. 2017 sur Hotels
On se sentait comme dans une île du Pacifique, mais en face d'un Tim Hortons.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2017
Thank you so much for the positive review! We appreciate it very much Stephane! We are so pleased you enjoyed your stay. The Tim Hortons is convenienntly located to our guests that enjoy their coffee and menu. We hope that you will visit us again the next time you are in Vernon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Great experience! Just needed some lights in the room. Washroom know was broken and unfortunately no one came in to fix but rest it was so good!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Sorry we didn't get that fixed right away it was a bit busy. Glad to hear you had a decent stay. Stay safe.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
As with a older property where and tear is to be expected the staff does a good job to minimize shortfalls nostalgic details are hard to ignore I enjoyed my stay and give it a good review
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review . Happy to you hear you had a good stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Happy to hear you had a good stay. Take care.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
happy to hear you had a good stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
I have never seen a room look this bad. Filthy. Very old and unkempt. Broken glass on patio door. When we were taken too the room, someone had thrown soapy water to clean the entrance. This motel should not be operating until they meet basic standards. Do not stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Sorry that's how you feel. Our building and rooms are fully operational. The room you were put into was not dirty and the lamp worked fine if you plugged it in and not moved it to the floor away from the plug outlet. Hope you found something and have a safe 2024.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Happy to hear you had a good stay. wishing you the best for the rest of 2024
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Wishing you all the best in 2024. hoped you had a better stay. Happy to see it wasn't all a bad experience.