Note fondée sur 104 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Position idéale et service minimum

Publié le 19 août 2021 sur Hotels
Très central, tout est à portée. Confort minimum, personnel peu présent mais joignable au téléphone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2021 par Ann, Gestion de l’hôtel
Merci for your feedback. Hope to have you back again one day. Dreaming Staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2019 par Federica, Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for this positive rating ! We hope you enjoyed the city of Verona and it would be a pleasure to welcome you again. Best regards Dreaming STaff
5 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 30 août 2019 sur Expedia
Locatiom , everything is close , like 1k radius . Big room , ac work really well ( 36 degre outside ).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2019 par antoniano, Gestion de l’hôtel
What a perfect review ! Thank you so much for it and this wonderful feedback! We are glad to be situated in the center Best regards Dreaming Staff
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2019 sur Expedia
Sérieuses difficultés d'accès à la fois dans Vérone (super localisation centrale mais nécessité d'instructions spécifiques pour trouver la petite rue sans GPS) et pour l'arrivée tardive (coup de chance le propriétaire du bar en face qui fermait nous a mis en relation avec la gérante). Ensuite les choses ont été plus faciles. Quelques problèmes d'accès au salles de bains le matin (qui sont communes aux chambres accueillant les visiteurs)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2019 par Peppino, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for your stay with us. The property is located in the historical center but we already sent all instruction and direction before your arrival. Anyway we try to improve the details on website. Thank you Dreaming Staff
3 sur 5
par un voyageur

aucun service

Publié le 22 janv. 2019 sur Hotels
difficile d avoir quelqu un à la réception pour entrer et récupérer les bagages.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2019 par Antonella, Gestion de l’hôtel
Hello Mr. James thank you for your stai with us. We are sorry if you did not find the services up to par. Our structure is not a hotel but we try to satisfy all our guests by agreeing with the staff. best regards dreamig staff
3 sur 5
par un voyageur

Accueil

Publié le 25 févr. 2018 sur Expedia
Arrives tard, suivi par whatsapp impeccable. Personnel téléphone super gentil. Dommage qu’anglais et dommage pas d’ascenseur.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
This property was very clean and quiet, all the basics provided. The television in room five had a blue hue to it and I had trouble off and on with the internet, but that could have been my lack of expertise. The receptionist was very pleasant and helpful, but only there for a couple of hours in the morning while I was staying. The location is good, central and very close to the arena, in case you are an opera fan. Just across the street there is a bar where you can get breakfast. I would stay again if I return to Verona.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
When I booked, I had no idea I was renting a room in an apartment in a building! I would expect that from a service like AirBnB but not Expedia. At least this was my personal expectation. I was a bit surprised when I got a call from the property saying that we don’t have a reception and that is not a hotel. Sharing a bathroom was also not an option that I would go for, and that was the second surprise that we need to share the bathroom with other guests. Luckily, there was no one in the adjacent room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Ann, Gestion de l’hôtel
Hello, you booked the room in the website that you prefer, it's all written down, the type of the room and the shared bathroom, not omitted. You booked and you paid, no one told you to do so, but you and yourself. So what surprises you expected. You all have it online at the moment you booked. You're knowledgeable of what were you booking. It's a shared bathroom, it's obvious that you're SHARING the bathroom, you didn't book a private one.It's a guesthouse with no oblige of the presence of the reception, it's not a hotel with 24/7, you need to pay for that as well, that's why our prices are a lot more lower than Hotels. Don't be surprise for all the things that you know already, please. Best regards, Dreaming Staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Fantastic value for where it’s located. Great location!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Excellent spot for a someone on a budget.