Note fondée sur 605 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
L'hôtel était acceptable, sans plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yannick, We appreciate your stay and your review. Our team would kindly ask for more details on your experience so we can share your feedback. We seek to keep improving and earning repeat stays from our guests. Please let us know how we can help.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Je ne retournerai pas là, c'est sale et j'avais peur de m'asseoir sur le divan... peur de laisser ma voiture à l'extérieur aussi... Le seul et unique point positif c'était le déjeuner inclus, c'était correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Stéphanie,We strive to always provide the best possible guest experience, and we regret falling short of your expectations in this regard. However, please know we take all feedback seriously and will do our best to address any areas where we can make improvements.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Gentleman was very polite and gentle. The only thing is sometime we have to leave early than the breakfast is serve, it would be appreciate to have something available before we leave.Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Edith,Thank you so much for taking the time to share your thoughts with us. Our team is committed to providing high-quality guest service, and we’re thrilled that we made a terrific impression on you. Your feedback about the availability of our breakfast service will be shared internally for further consideration, as we are always seeking new ways to improve. It was a pleasure having you here, and we hope you return soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
I like everything thanks you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Denis, Thank you for staying at Quality Inn Verona. Hosting you was a pleasure and we're so happy that we met all your expectations. We look forward to hosting you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2023 sur Expedia
Prix décent, hôtel nécessitant une rénovation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Suzie,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and are glad to hear that you found our pricing to be decent. However, we apologize for any inconvenience caused by the condition of our hotel. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a renewed and improved stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2023 sur Hotels
Très bon choix ☺️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alain,Thank you for staying with us at Quality Inn Verona and for your wonderful review. We are pleased that you enjoyed your visit, and we want to welcome you back anytime for another quality stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2023 sur Expedia
chambre très très propre et accueil partait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Chantale,We're thrilled to know that our clean accommodations helped make your visit to Quality Inn Verona that much better. Please consider coming back to join us again at some point later down the road.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2022 sur Hotels