Note fondée sur 929 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Pleasant staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We are delighted to read you loved and enjoyed the service provided by our staff. They truly understand the meaning of hospitality and are dedicated to exceeding our guests' expectations every day. I will share your wonderful comments with them as I know it will encourage them to hear that a guest has noticed their efforts. We appreciated the opportunity to host you and look forward to your return. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
Le seul reproche concerne le chauffage. On dirait que l’unité de chauffage fonctionne sans contrôle de thermostat. Chambre 156. C’est tout ou rien !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marek,Thank you for bringing the issue with the heating unit in Room 156 to our attention. We apologize for any discomfort this may have caused during your stay. Our maintenance team will investigate the problem promptly to ensure proper functioning and temperature control. Your feedback is invaluable, and we appreciate the opportunity to improve. We hope to welcome you back for a more comfortable experience in the future.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2022 par Maryanne, Gestion de l’hôtel
Thank you for your online review. We value your feedback . We hope you will come back and see us again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2022 par Maryanne, Gestion de l’hôtel
Thank you for your online review. We value your feedback. Come back and see us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 avr. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Anne Brown, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
2 sur 5
par un voyageur de Rive Sud de Montréal

Publié le 20 déc. 2019 sur Expedia
Le chauffage était défectueux. Nous avons gelé toute la nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Anne Brown, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
4 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel de transition entre NY et Niagara F

Publié le 15 juill. 2019 sur Hotels
Très bon hôtel de transition entre Les chutes du Niagara et New York. Chambre spacieuse tout confort. Très bon petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2019 par CTW-GM, Gestion de l’hôtel
I am pleased you enjoyed the hotel and its complimentary buffet breakfast. Please come see us again on your return from the Falls......... thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2019 par CTW-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Quality Inn at BU. Please come see us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2019 par CTW-GM, Gestion de l’hôtel
Yvon, you just made my day. Thank you for staying with us and posting your wonderful survey. It is always great to hear when we have exceeded all expectations.