Note fondée sur 114 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 nov. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Correct.
Publié le 5 janv. 2019 sur HotelsProche du port. Idéal pour l’A/R en
ferrry.
Pas d’accueil, pas de petit déjeuner disponible.
par un voyageur
Bien
Publié le 16 mai 2018 sur HotelsBien situé. Séjour agréable.
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Bit disappointed
Publié le 3 juin 2024 sur HotelsIt was an unexpected stay because the ferry cancelled due to weather, wind. We booked online, arrived after 3pm (check in time), no one was there. We called two numbers and eventually someone came. The tv didn't work.
par un voyageur
Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
The breakfast was extremely minimal. The common areas such as hallways were very old and seemed dirty, very average/below average for the cost.
par un voyageur
Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Great location for a stay on the island. Easy parking outside the door. Convenient to harbour and town amenities. Good breakfast.
par un voyageur
Publié le 14 avr. 2024 sur Hotels
Frábært viðmót hjá eigendum og góð þjónusta
par un voyageur de Chicago
Publié le 13 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 14 déc. 2023 sur Expedia
The ferry to the island was cancelled due to bad weather (8 Sept 2023). We called and emailed the hotel to explain we could not arrive per our reservation -- something they certainly would know. Hamar never answered or responded. In desperation, called Expedia for help the same day. Expedia called back the next day, informed that the hotel would not work with us or Expedia, and the hotel would still charge us as a no-show. (Since there were no doubt day visitors stranded on the island, would not surprise if Hamar ended up renting our room anyway). Beware.