Note fondée sur 937 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Un peu vieillot

Publié le 6 août 2023 sur Hotels
Attention, ne vous fiez pas à l'adresse de Hotels.com... vous vous retrouverez au casino et pas du tout à l'hôtel. Nous avons été bien accueilli mais la réception n'etant pas en face de l'entrée, certains individus,sans carte de chambre, cherchait a entrer. Pas rassurant. Nous avions un jacuzzi dans la chambre mais le fond était craquelé. Idem pour la piscine qui mériterais un nouveau liner. Peu de choix dans les snacks. Obligé de prendre la voiture pour manger. Le lit était très confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par Jacquith, Gestion de l’hôtel
Thank you, Roland, for your review and feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us.
4 sur 5
par un voyageur de Plaisir

Publié le 17 août 2019 sur Expedia
Chambre correcte et literie de bonne qualité Il manque la possibilité de prendre le petit déjeuner sur place .
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Check in lady was nice but had trouble checking us in. As soon as we got to room the tv would not work. Error message was on the screen. I called the front desk and someone came right up to take care of the problem. In casino we had to wait and no one ever came around to see if we wanted drinks. We went up to a worker and requested he send someone to us. By the time we gout our drinks mine was not what I ordered. In one of the restaurants (the one that you need reservations for and I didn’t know it, we were able to be seated. They had 2 specials one was ox tail and the other was a seafood platter for 2 for $65. After we ordered the seafood platter and drinks the waitress finally came out to tell us that they were out of the seafood platter although I saw at least one person get it brought to their table. Drinks took so long to get. The gumbo was to spicy to easy as was the blackened catfish that we ended up getting. Our waitress was to busy taking care of another table that she seem to know them well! We did not leave a tip. Unless things change we will not be back as I had to pay $265 plus the $50 that will be returned. My room was not a comp room!!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
The staff was nice. The room was filthy. The carpet in the room was sticky and squishy. The carpet left a brown residue on my socks. The whole room was unpleasant. I would not stay here again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Nice hotel just right off the interstate
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
I was surprised to find smoking in the hotel. The rooms could use a good update. There were patches and scratches in the walls.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia