Note fondée sur 1 594 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Très bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par K. Taylor - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Glad you found our location perfect for exploring our beautiful city. Thank you Alexandre!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Prix abordable ,bon restaurant,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par K Taylor - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Danis!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2023 sur Expedia
Excellent!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2023 par K. Taylor - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Short and sweet, no more words required. Thank you Dominique! We appreciate you choosing to stay with us and for the great rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
Great place and friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2023 par K. Taylor - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
So happy to hear that. We completely agree! Thank you Christopher.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2022 sur Expedia
Pros: Nice, clean and bright rooms Great Location Staff at check-in /check-out Cons: Restaurant: great views but food not as expected. All the proteins were overcooked and dry despite the « sous vide » cooking (it is normally impossible to overcook food with this technique… maybe it was reheated). The breakfast buffet was also disappointing (dry sausages and potatoes, not crispy bacon, smoked salmon and bagels but no lemons, capers, onions or cream cheese,…)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2022 par Vista 18 Restaurant Manager, Gestion de l’hôtel
"Thank you for your feedback, it is greatly appreciated and presented a strong training opportunity for us to follow up with our staff. We have followed up with our kitchen team appropriately to ensure this type of inconvenience is avoided moving forward for our valued guests. We apologize for your less-than-ideal experience with us and appreciate your transparency. Once again, thank you for your feedback and we look forward to when we can have you join us again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2022 par K. Taylor - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 21 juin 2022 sur Expedia
Nous avions réservé une chambre standard avec 1 grand lit. Arrivé dans la chambre nous avons constaté un bruit récurrent venant de l'extérieur (humming). Nous avons demandé un changement et nous avons pu avoir un upgrade pour une suite au 8ieme étage pour 30$ de plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2022 par Keith Taylor - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we are happy that we were able to provide you with a suite, to help make your stay more comfortable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2022 par Keith Taylor - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2024
Convenient location, parking lot is a bit of a struggle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2024 par K. Taylor - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Parking can be tight on busy nights, however we will always have space. Next time if you are having trouble, come see us and we can park it for you. Thank you for staying with us Don!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024
Great place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par K. Taylor - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Happy you think so. Thank you for staying with us Daryl!