Note fondée sur 940 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
La distance avec Victoria vaut clairement la peine. Havre de paix et de tranquillité. Grande suite avec cuisine parfaitement équipée, 2 belles salles de bain, grand salon et très grande chambre à coucher. Vue relaxante sur le golf. Nous y retournerons.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guy Bertrand, Thank you for taking the time to share your experience at the Fairways Hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Our team takes pride in providing friendly and helpful service, and we are always striving to deliver consistent and outstanding guest service. We look forward to welcoming you back in the future! Whether it is a family getaway, a special occasion, or a business trip, we will be here to ensure you have an exceptional stay. Kind regards, Fairways Hotel on the Mountain
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2024
Good place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Annabelle, Thank you for taking the time to share your experience at the Fairways Hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Our team takes pride in providing friendly and helpful service, and we are always striving to deliver consistent and outstanding guest service. We are also delighted that you found our staff to be both friendly and helpful. At the Fairways, we believe in creating memorable moments for our guests and we are pleased that our efforts have been successful. We look forward to welcoming you all back in the future! Whether it is a family getaway, a special occasion, or a business trip, we will be here to ensure you have an exceptional stay. Warm regards, The Fairways Hotel Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2023 par Guest services manager, Gestion de l’hôtel
Dear Johanne - thank you for your rating on your most recent stay at Fairways Hotel on the Mountain. We appreciate your feedback and looking forward to see you soon - Peter
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Pierre- thank you for your rating on your most recent stay with us at Fairways Hotel on the Mountain. We appreciate your feedback. We hope to see you soon - Peter
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2022 sur Expedia
Lieux magnifique grande chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2022 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Pierre - thank you for your review and rating on your most recent stay with us at Fairways Hotel on the Mountain. We hope to see you soon - Trevor
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2022 sur Expedia
Très belle chambre, spacieuse et propre avec un immense balcon. Ce qui nous a déplu c'est l'impossibilité de se faire servir en français. Au Québec dans tous les hôtels de cette catégorie les préposés à l'accueil sont bilingues. De plus au prix chargé pour une seule nuit le petit déjeuner devrait être inclus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Richard - thank you for your review and rating on your most recent stay with us at Fairways Hotel on the Mountain. Stay safe - Trevor
5 sur 5
par un voyageur de St-Eustache

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juin 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel en montagne

Publié le 14 nov. 2021 sur Hotels
Nouveau secteur, nouvel hôtel dans les montagnes avec plusieurs points de vue!! Très propre. À proximité du parc Goldstream avec plusieurs randonnées. Hôtel à 45 minutes de Victoria
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2021 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Cher Stéphane, merci pour votre avis et votre note sur votre séjour le plus récent avec nous au Fairways Hotel. Notre emplacement est magnifique et proche de toutes les commodités et de Victoria! Nous espérons vous voir bientôt - Trevor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Pete, Gestion de l’hôtel
Dear Kirstin,Thank you for taking the time to share your experience at the Fairways Hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Our team takes pride in providing friendly and helpful service, and we are always striving to deliver consistent and outstanding guest service.We look forward to welcoming you all back in the future! Whether it is a family getaway, a special occasion, or a business trip, we will be here to ensure you have an exceptional stay.Warm regards, The Fairways Hotel Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Can’t say enough about the hotel. Fantastic team working at the property. Front desk was warm and welcoming going beyond the call of duty to help us feel welcome. The young lady at the desk even helped my Mother (75 years old) carry her baggage out to the car when I pulled up to pick her up. Totally not needed but kind. Beautiful large room with a sofa bed, king bed and full kitchen. Location is prime with two fantastic golf courses. Jacks restaurant is right on site with a good menu variety and great staff. Would definitely recommend to friends and family.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Pete, Gestion de l’hôtel
Dear Scott, Thank you for taking the time to share your experience at the Fairways Hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Our team takes pride in providing friendly and helpful service, and we are always striving to deliver consistent and outstanding guest service.We are also delighted that you found our staff to be both friendly and helpful. At the Fairways, we believe in creating memorable moments for our guests and we are pleased that our efforts have been successful.I apologize for the inconvenience with your room service. I’ve passed on the details to our Housekeeping Manager, who will investigate why this was missed. While we don’t have access to the service schedules at the front desk, rest assured that she will address this issue as soon as possibleWe look forward to welcoming you all back in the future! Whether it is a family getaway, a special occasion, or a business trip, we will be here to ensure you have an exceptional stay.Warm regards, The Fairways Hotel Team