Note fondée sur 739 évaluations de clients

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3,6 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 déc. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Victoria. It is always a pleasure to receive positive feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Terrible experience

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Got there and noticed blood on the bed right away. The coffee pot was on so it was spilled on the table. Hair was on the floor as if no one has swept. I woke up at 3:00 am with a spider the size of a quarter on the pillow I was sleeping on. Definitely couldn’t sleep comfortably after that
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
My apologies that your room was not cleaned to LaQuinta's standards. I will be having a meeting with the house keepers and room inspector. Thank you for staying with us. Cindy Boone/General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The room was decent and room was clean and bed was comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Your business is very important to us and we value your feedback. Thank you for staying with us and hope you stay again. Cindy Boone/General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Cindy Boone/General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Your business is very important to us and we value your feedback. Our goal is that every guest leaves happy and satisfied with their stay. Thank you for staying with us and hope you stay again. Cindy Boone/General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Your business is very important to us and we value your feedback. Thank you for staying with us and hope you stay again. Cindy Boone/General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Your business is very important to us and we value your feedback. Thank you for staying with us and hope you stay again. Cindy Boone/General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Overall decent for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Your business is very important to us and we value your feedback. Thank you for staying with us and hope you stay again. Cindy Boone/General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
NA
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Your business is important to us and we value your feedback. Thank you for staying with us and hope you stay again. Cindy Boone/General Manager