Note fondée sur 950 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2022 sur Expedia
Accueil sympa chambre confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Jean-Pierre for your 5 star review! So glad you had a great stay and hope to have you back again soon. Till next time, Amy Leonard
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2021 sur Expedia
Ok for one night. Dated property, in need of some love. No Kleenex or hair dryer in the room. Front desk attendant very nice and informative.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review. I am pleased to inform you, we are in the middle of doing renovations in the rooms. We hope to have you back again soon and can make sure you can see the end result. Kind Regards, Amy Leonard
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2021 sur Expedia
Nous avions une chambre à l’étage 2 parce que j’avais un chien pas rénové et la poussière sur les meubles et du d’être rénové , mon amies elle n’avais pas de chien et elle avais une chambre rénovée .très déçu de voir la différence .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Je suis vraiment désolé que vous n'ayez pas passé le meilleur séjour ici au Sandman Victoria Hotel. Nous sommes en train de rénover toutes les chambres. Une fois terminé, toutes les chambres de l'hôtel seront terminées, y compris les chambres acceptant les animaux domestiques. Nous serions ravis de vous revoir dans le futur et de vous montrer toutes les chambres rénovées. Cordialement, Amy Leonard
2 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 26 févr. 2020 sur Expedia
There was a hair on the toilet bowl when I got into my room the first time. The breakfast was quite expensive, no wonder why I was the first and only client in the restaurant at that moment. Next time, I'll choose a different hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to review us. We didn’t deliver the experience you expected and we would like the opportunity to discuss your visit with us. Please feel free to email me at gm_victoria@sandman.ca, thank you again, Corey
4 sur 5
par un voyageur de Lévis

Publié le 21 août 2019 sur Expedia
Le personnel est toujours prêt à aider, les commodités répondent à mes attentes. L’hotel aurait besoin d’un bon rafraîchissement et nous avons trouvé qu’il faisait chaud partout dans l’hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to submit your review, we are glad to hear you enjoyed your stay and sorry you found it to be warm in the building, we hope the A/C in your room helped cool you off during our warm summer months. We look forward to the opportunity to having you stay with us again the next time you visit Victoria! Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2019 sur Expedia
Sécuritaire, personnel attentionné. Les enfants ont adoré la piscine et moi l’espace cuisinette (très pratique quand on a un enfant avec des allergies alimentaires)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying and writing your review, we are happy to hear the kids liked the pool. Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2019 sur Expedia
Laveuse et secheuse disponible, proximite du centre-ville (distance de marche).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to submit your review from your recent stay. Regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Rude staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Taylor. I am so sorry to see you did not enjoy your stay and that the staff were rude to you. I would love the opportunity to hear more about your stay. Kind regards, Amy Leonard
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
We where booked on floor level 2, which we found out was a pet floor after the fact by a staff member. I love dogs but not barking all night!!! We talked to front desk in the evening about a dog barking continually, and he assured us it was taken care of. That night it barked all night keeping us awake. The manager is useless, if you stay here do not stay on floor 2 . Or dont stay a all. And they will not do anything to help you other than lie about it!! We stay in hotels all over the world and this was one of the worst front desk people we have come across.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Suzanne, I am so sorry your stay was not up to standards and that there was issues in and around your room. I am also sorry to hear the Manager on Duty was not able to help. I would love the opportunity to hear more about your stay. Kind regards, Amy Leonard
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Great location and staff were nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review, Chris. We are so pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.. Thanks again, Amy Leonard