Note fondée sur 871 évaluations de clients

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4,5 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Omaima // Content Host, Gestion de l’hôtel
Hi Géraldine, thank you for the great review of our BASSENA hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Omaima // Content Host
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Omaima // Content Host, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the great review of our BASSENA hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Omaima // Content Host
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Omaima // Content Host, Gestion de l’hôtel
Hi DOMOINANIAINA, thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Omaima // Content Host
5 sur 5
par un voyageur

Très bel hôtel

Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
Très bel hôtel très propre, confortable, bien insonorisé, service impeccable, personnel accueillant et idéalement situé à quelques minutes de la station de métro.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Omaima // Content Host, Gestion de l’hôtel
Hi Xavier, thank you for your positive review! We're delighted to hear that you found our BASSENA hotel to be very clean, comfortable, well-insulated, and with excellent service. Our team appreciates your kind words about their hospitality. We're pleased that the hotel's location near the metro station was convenient for you. We hope to welcome you back to our hotel in the future! Sincerely, Omaima // Content Host
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2023 sur Expedia
Excellent!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Omaima // Content Host, Gestion de l’hôtel
Hi Sofiane, thank you for your positive feedback! We're delighted that you had an excellent experience. If there's anything more we can do to make your next visit even better, please let us know. We look forward to welcoming you back! Sincerely, Omaima // Content Host
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2023 par Ulrike Regenfelder-Gassner, Gestion de l’hôtel
Dear Neda, it was a pleasure for us to host you. See you soon at our BASSENA Hotel, best regards Ulrike Regenfelder-Gassner; BASSENA Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2023 par Omaima // Content Host, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2023 par Alyssa Koch Content Host , Gestion de l’hôtel
Hi LES SEND DU BOIS,thank you so much for the awesome review!It was great having you over and we hope to welcome you soon again,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2022 sur Expedia
Chambre propre et spacieuse. Environnement très calme. Coin frigidaire et café très agréable. Personnel très sympathique et accueillant. Seul défaut : pas de placard
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2022 par Isabella Richter, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for taking time to leave us a feedback. We are very happy to hear that you enjoyed your stay, you liked our rooms, our location and you where happy about our service. Hope to see you again soon. Best regards from Vienna. Isabella Richter Welcome Host
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2021 sur Expedia
Des problèmes récurrents de wifi et de connections à la télé (screen mirror) qui ont été signalés mais aucune solution n’as été apportée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2021 par Isabella Richter/Welcome Host, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for taking your time to write us a review regarding your stay. We would like to apologize for the technical problems in your room, of course we will discuss that internally. Best regards and hope to see you again, Isabella Richter/Welcome Host