Note fondée sur 797 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Meltem G. - Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Carole,thank you so much for your positive review. We are happy to see that you enjoyed your stay here and hope to welcome you again soon.MAXX regards
par un voyageur
Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Hôtel très agréable, propre et moderne. Un peu excentré malheureusement mais le métro est facilement accessible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2024 par Meltem G. - Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Herve,thank you for sharing your opinion. We are happy to read that you enjoyed your stay here and liked the hotel. It is true that we are not in the center but as you said it is easy to reach in short time due to the great connection of the public transport . We hope to have you as a guest again soon and wish you all the best.MAXX regards
par un voyageur
Publié le 24 août 2023 sur Expedia
Accueil et service impeccable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2023 par Marie Sztormke, Gestion de l’hôtel
Chère Madame IIiane,Merci beaucoup pour votre message ici sur Expedia !Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour dans notre hôtel.Nous espérons avoir bientôt le plaisir de vous accueillir à nouveau au MAXX.regards MAXXimaux
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2023 sur Hotels
Hôtel très bien situé, près d'une bouche de métro.
Petit déjeuner très cher, 28 euros par personne.
Ménage pas fait quotidiennement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2023 par MAXX by Steigenberger Hotel Vienna, Gestion de l’hôtel
Dear Laurence, thank you for taking the time to give us your feedback on your stay at Hotel MAXX by Steigenberger. We are glad that you noticed the convenient location of our hotel near a subway station. Our goal is to ensure a pleasant and comfortable stay for our guests while providing them with the best possible services. We regret if you were disappointed with the price of our breakfast or the frequency of our cleaning service. Rest assured that we take guest satisfaction very seriously and always strive to maintain our high standards. Thank you for choosing Hotel MAXX by Steigenberger. We hope that you will give us another chance in the future.MAXXimal regardsPredrag Front Office Agent MAXX by Steigenberger Team
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par MAXX by Steigenberger Hotel Vienna, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,thank you so very much for your review.MAXXimal regardsPredragFront Office Agent
par un voyageur
Publié le 26 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2022 par Hotelmanagment, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Herr Didier,
anscheinend konnten wir Sie diesmal nicht zur Gänze von unserem Hotel überzeugen was wir natürlich zu tiefst bedauern. Wir hoffen Sie geben uns bei Ihrem nächsten Wien Aufenthalt noch einmal die Chance zu beweisen, dass wir das besser können.
MAXXimale Grüße aus dem Maxx by Steigenberger Hotel Vienna.
par un voyageur
Hôtel horrible.
Publié le 11 nov. 2021 sur HotelsFuyez cet hotel, la qualité des chambres et les prestations sont catastrophiques. De plus le personnel est incompétent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2021 par Hotel Director, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you very much for your feedback, we really appreciate it.
We are really sorry that you couldn't enjoy your stay at our hotel.
If you like you can get in contact with us to explain what happend during your stay.
MAXXregards,
Hotel Director
par un voyageur
Bien
Publié le 4 oct. 2021 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2021 par Bernhard, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Gast,
Vielen Dank für Ihre Bewertung.
Wir würden uns sehr freuen, wenn wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen.
MAXXimale Grüße
Bernhard - Front Desk
par un voyageur
Publié le 6 août 2021 sur Hotels
67 euros la nuit mais faut payer en plus 24 euros pour le parking. Très déçue!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2021 par Bernhard, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you very much for your Feedback.
We really appreciat it.
MAXXregards,
Bernhard - Front Desk
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2020 sur Hotels
Very nice hotel, good service, beautiful rooms and great location near the center
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2020 par Elisabet Aranaz, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are happy to know that our staff made your stay enjoyable and that your expectations were met. These comments motivate us to continue working day after day. If you are going to come back to our location, we will be happy to welcome you again.
By the way, have you heard about our new loyalty program? H-Rewards? Being part of it will allow you to make early check-in, late-check out, get up-grades, free breakfasts, discounts on F&B...redeeming the points you have accumulated during your stays. Registration is completely free and can be done in less than two minutes from the official website -hrewards.com- You will also be able to accumulate points by being a member with the following hotels as well: Steigenberger Hotels & Resorts, Jaz in the city, IntercityHotel, ZleepHotels, Grand Mercure, Mercure Hotels, Novotel, Ibis and others 15 located in China. Visit the page for more details.
Best regards,
Elisabet, Front office, Maxx by Steigenberger, Vienna.