Note fondée sur 50 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,4 sur 5
3,1 Propreté de la chambre
2,4 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
A not-so-cheap (in cost) cheap (in quality) hotel in the center of Vienna. A large appartment sectionned in rooms, some of them very small and inconvenient. No human being except the cleaning person... who only clean your room after you leave: during my whole week there the room wasn't cleaned! A poor last minute choice for a week with a large convention in the city. Bad experience, I would not recommend.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 déc. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 avr. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

A éviter

Publié le 20 juin 2022 sur Hotels
« Hôtel » bien situé près du centre dans une rue piétonne très passante. C’était le motif de choix. Une espèce d‘hôtel fantôme puisqu’il n’apparaît nulle part.Paiement immédiat, non remboursable. La réservation (chambre triple) est normale par Internet, mais le check-in on line est un cauchemar. Après avoir passé 20 minutes à remplir ledit formulaire n’était pas arrivé 24 heures avant d‘arriver à l’hôtel. Il a fallu refaire par WhatsApp ltout le processus de check-in, mais les informations pour accéder à l’hôtel n’ont été disponibles qu’à 0:00 le jour de l’arrivée. Un lien pour les codes pour pouvoir accéder à la chambre depuis la rue. Un autre lien pour le Manuel d’utilisation (WI-FI, parking, ...)où la seule information qui apparaît est l’adresse de l’hôtel (enfin!). Pas de réception, Pas de possibilité de petit déjeuner. Les lits ne sont pas faits, le ménage n’est pas fait, les serviettes ne sont pas changées, la corbeille à papier n’est pas vidée (pendant trois jours). Pas de climatisation, le ventilateur fait ce qu’il peut pour donner un peu de fraîcheur pendant des journées et des nuits particulièrement chaudes. En résumé, peut convenir à des routards modernes et « fauchés », sinon, à éviter absolument.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
We arrived in the evening to a very disappointing room . The first thing we noticed was the awful smell , it was a mix of stale tobacco and musty. Then on further looking around there were hairs on the bed , fluff on the floor and the room was so very small , with 1 coat hanger for two women for a 3 day stay ! No tea/ coffee making facilities. No plug in the bathroom sink . We rang the number as advertised if there was any problems ... It took several messages and about 40 hours before anyone came with a few more hangers, an old dirty kettle, two cups and 2 towels ( which were hard and crusty to touch ). We asked several times to be moved to a different room or refund so we could go to a different hotel without any lick . We were just told to be patient and wait for a response!This cost us a lot of money for 3 nights , we were so very disappointed and unhappy with our stay .
1 sur 5
par un voyageur

Minúsculo y con un baño siempre inundado

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
La ducha inevitablemente inundaba el resto del minúsculo baño, y no había fregona, y ni siquiera alguna toalla que se pudiera usar para poder secar el suelo y no dejarlo todo empapado, ya que solamente había 1 toalla por persona. Sin aire acondicionado, con los 36º que hacía esos días era horrible. Solamente un par de ventiladores, uno de ellos que apenas se notaba. El espacio con el sofá cama abierto no dejaba sitio para nada. No había tampoco menaje de cocina. En general, muy muy básico todo.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
Bellissima stanza, accogliente, comoda, pulita.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
Absolutely terrible. Lack of communication from the staff and we were kicked out of our room due to “an overbooking issue” they did move us to a room across the city but much more out of the way of everything downtown. Definitely not the same location we had paid for. Staff was rude and refused to return calls or texts in a timely manner especially when it came to check in information. I would highly recommend staying here! That is if you wish to have the most complicated, stress-inducing, frustrating, disrespectful, god-forsaken stay of your entire life. My uncle had a more comfortable stay in a hole in the ground during desert storm. Wouldn’t send my worst enemy to this hotel. We had paid extra for a late checkout yet were still pushed and rushed out of our room 30 minutes before checkout. I had to answer the door in my thong to be welcomed by a man smoking a cigarette in my face telling me we had 10 minutes to evacuate the room for cleaning. Not sure what they could’ve possibly been in such a rush to clean. Perhaps the noticeable smell of mold in the walls? This was the most on top of things they had been throughout the entire stay. Wouldn’t be surprised if there was a dismembered corpse in the walls. I believe there would be better vacation accommodations on the back side of satans taint. At this point, only God may be able to forgive the heinous acts this hotel put us through. I will pray for you. Thank you and goodnight.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
チェックインしにくい。フロントがいなくて超不便。