Note fondée sur 902 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2022 par Iva Milicevic - Front Office Agent, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for your stay. We are so glad you enjoyed your stay and that you informed us about it. We hope to welcome you back very soon and wish you a nice week. Best regards, Iva Milicevic - Front Office Agent
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2021 sur Hotels
Alles top !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2021 par Melia Vienna , Gestion de l’hôtel
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns so ein tolles Feedback zu schreiben! Es ist schön zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt im Hotel Melia Vienna genossen haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Selina Tabernig - Front Office Agent
3 sur 5
par un voyageur

Bien mais pas digne d’un 5*

Publié le 7 oct. 2021 sur Hotels
Service pas vraiment digne d’un 5*… Pas de sèche cheveux dans la chambre ni de bouilloire. 30min pour recevoir un sèche cheveux non fonctionnel et 30min à nouveau pour le changer q les cheveux ont le temps de sécher… Chambre très moderne et jolie mais vue sur le chantier.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2021 par Hotel Melia Vienna, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Guillemin, first I want to thank you for taking the time to write a feedback and get in touch with us. We can only improve our service by getting in direct contact with our customers and are trying to keep our standards high at all times. We are happy to hear that you have enjoyed the unique architecture of the hotel and the rooms. Nevertheless, we are sorry to hear that you have experienced a few struggles during your stay. Please note that due to COVID the hotel has to follow restrictions, which also prohibit providing amenities like kettles, hair dryers etc. in the room. Of course it is possible to bring all those things up to the room at any time by calling the Reception directly. We are sorry to hear that you have experienced a rather long waiting time, we are always trying to process the request as quickly as possible. We hope to be able to convince you of our high standards on your next visit and would be very happy to welcome you back again soon. Please do not hesitate to contact us at any time if you have any further requests, questions, or feedback. Kind regards, Selina Tabernig Front Office Agent – Hotel Melia Vienna
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2020 sur Hotels
Très bon accueil, vue panoramique, chambre spatieuse, nombreuses prestations, rien à redire !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2020 par Guest Experience Manager , Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you very much for choosing our Hotel Melia Vienna and for your fantastic feedback! We are very pleased that you spent wonderful days at our hotel and are already looking forward to welcoming and pampering you again soon. Best regards, Astrid Zupan
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2020 par Guest Experience Manager - Meliá Vienna, Gestion de l’hôtel
Dear Irfan, Thank you very much for your excellent rating. We really appreciate it! It was a pleasure having you at Meliá Vienna and we are looking forward to welcoming you back soon. Best Regards, Astrid Zupan
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 oct. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2019 sur Expedia
Accueil très chaleureux et très sympathique, des services de qualité, une chambre spacieuse et moderne, un hôtel de standing et raffiné.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2019 par Meliá Vienna, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your kind review. We are looking forward to welcoming you back to Meliá Vienna in the not too distant future! Best regards, Antonina Simoshina, Guest Experience Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2019 sur Expedia
Stay canceled due to flight cancellation. Hotel wouldn’t accept to refund the stay. Bad customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2019 par George K., Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for taking the time to write this review. Kindly be informed that you have opted for a non refundable reservation which allows you to reserve a hotel room for a lower price. This type of reservation cannot be cancelled without a cancellation fee. Our hotel does offer more flexible rates which allow you to cancel in advance and get a refund. We highly appreciate your feedback and looking forward to your next stay at the Meliá Vienna. For any further assistance, please do not hesitate to contact us. Best regards,