Note fondée sur 58 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2019 sur Expedia
personnel très agréable, cadre typique, bonne localisation, prestations impeccables, très bonne restauration.
parfait!
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de METZ
hôtel grand confort, personnel et services au top
Publié le 9 août 2014 sur Expedia
Pour : La fonctionnalité, l'espace, la qualité du service et la gentillesse du personnel.
Contre : les notices d'information en français.
Emplacement : hôtel en plein coeur de Vienne et de ses plus beaux monuments et façades: StephansDom; l'opéra ; La Hofburg, la Karlsplatz ; Le Graben, le belvédère..
trois nuits dans cet immense hôtel en plein centre de Vienne mais pourtant absolument calme et tout confort avec une petite suite meublée au style purement autrichien, le personnel est discret et attentionné toujours prêt à vous simplifier la vie et à répondre à vos questions, la propreté est parfaite, le service très complet (on vous accueille même au champagne) et les équipements nombreux et en parfait état de fonctionnement. Adresse à retenir et recommander avec insistance.
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Customer service was excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par GGabauer, Gestion de l’hôtel
Dear Mirwais,thank you so much for this review!We hope to welcome back very soonYour Palais Coburg Team
par un voyageur
Wonderful stay
Publié le 27 mars 2024 sur HotelsGreat to return to the palace. Service is always great, breakfast is amazing. Rooms are wonderful and the spa is a great place to chill
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Guenther, Gestion de l’hôtel
Dear Ashley,it is always a pleasure to welcome you back at the Palais Coburg!Thank you for your loyalty and for this wonderful review!Your Palais Coburg Team
par un voyageur de Bratislava
Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
If you consider this type of accommodation, go for this one! We definitely will go there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Guenther Gabauer, Gestion de l’hôtel
Dear Igor,thank you for your wonderful review and for taking the time to write it.We are thrilled to see that you did like our rooms so much, and we love to welcome you back in the future.Your Palais Coburg Team
par un voyageur
Publié le 20 mai 2023 sur Expedia
Excellent ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2022 sur Expedia
Alles war Super
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2022 sur Expedia
The property was beautiful but really lacked the attention to detail of a true 5 star hotel. The shower was very outdated and the drain in the tub and sink basin were partially clogged. The furniture in the living room seemed old and somewhat dirty. The bedroom was not really decorated at all with mostly blank walls. The reception women were all very friendly and helpful. The manager however handled the situation at their 2 Michelin star restaurant very poorly. ( Silvio Nikola) The presentation of the food was lovely but the food was over complicated and lack luster in taste. The food tended to be salty and heavy on the miso. I felt like the chef was trying too hard. Dessert was inedible. How you you mess up dessert? The worse thing though was that this restaurant does not have an age restriction on children. In a small romantic restaurant with about 10 tables , I chose to spend my 10 year anniversary dinner here. To my surprise and to the other tables as well, the restaurant chose to sit two adults with 2 and 3 year old children in the center on the restaurant. These children screamed and talked loudly for 2 hours and 40 minutes. This romantic restaurant became a playground and the ambiance was ruined. Every person in that restaurant was talking about the ill behaved children rather that enjoying their meal and reflection on their lives with their significant other. The meals should have all been complementary. They were not. Disappointed!
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2022 sur Expedia
One of the finest hotels in the world
par un voyageur
Een echt paleis in Wenen!
Publié le 12 févr. 2022 sur HotelsSchitterend verblijf, mooi ontbijt en minibar (in de prijs inbegrepen).
Vriendelijk personeel.
Heel rustig en dicht bij het centrum.
Via roomservice zeer lekker gegeten in de suite.