Note fondée sur 26 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juin 2019 sur Hotels
3 sur 5
par Dominique de st germain sur morin

à améliorer

Publié le 31 déc. 2014 sur Hotels
La pension est bien située proche du centre ville aussi bien à pied qu'en transport. L'isolation phonique vis à vis de l'extérieur est bonne. Les appartements demanderaient un rafraichissement de la peinture bien qu'une partie du mobilier ait été renouvelé cela a été effectué sans souci du détail (empreinte des anciens meubles de cuisine,prises électriques non rebouchées).les finitions de la hotte sont à revoir .Petit bémol Ayant demandé par deux fois à procéder au changement d'ampoules défectueuses cela n'a jamais été effectué.
1 sur 5
par Laurent de saint maur des fossés

passez votre chemin

Publié le 6 oct. 2014 sur Hotels
Réservation en inadéquation avec arrivée: femme à l'accueil mal-aimable, place de parking soit disant indisponible, nous avons du nous garer dans la rue et avons été verbalisé. Appartement très vétuste, sanitaire sale, odeurs cigarettes, murs sales, travaux cuisine inachevé, carreaux fenêtres très sales
3 sur 5
par un voyageur

Negativestes Hotelerlebniss

Publié le 26 mai 2023 sur Hotels
Grundsätzlich lief alles ganz gut soweit, allerdings ist mir auf dieser Reise was extrem negatives passiert wo ich drüber berichten möchte. Als ich nach meiner Sightseeing Tour zurück ins Apartment kehrte um ich auszuruhen, schloss jemand die von mir abgeschlossene Tür auf ohne vorher zu klopfen und schaute kurz rein...ich war total entsetzt und erschrocken wie so etwas passieren kann. Ein Mitarbeiter der mir zuvor das Zimmer zeigte hat die Tür mit den Worten "Ich wollte nur was nachschauen." wieder geschlossen. Wie die anschließende Nacht war kann man sich denken...ich hab mich bei der Rezeption beschwert mit der bitte es dem Hotelmanager zu berichten und dem Mitarbeiter klar zu machen, dass das ein Eingriff in die Privatsphäre ist und auch polizeiliche Folgen haben kann. Ich hoffe für allen anderen Gäste, dass sie so etwas nicht erleben müssen. Ich persönlich werde keinen Fuß mehr in dieses Hotel setzen. Eine Rückerstattung über Hotels.com war ohne Erfolg.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 févr. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2022 sur Hotels
Zimmer angenehm groß, Sauberkeit lässt etwas zu wünschen übrig. Wir hatten anfangs ein Badetuch (keine Handtücher) für drei Personen. Ein Zahnputzglas für drei Personen, wobei noch Zahnpaste von einem vorherigen Gast drauf war. Frühstück war ok. Personal freundlich. Wir hatten Frühstück mitgebucht, welcher Umstand dem Hotel nicht bekannt war. Verbindung mit Öffis sehr gut. Gute Lage.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2019 sur Hotels
We reserved an apartement: due to alimentary restrictions is not easy to arrive and find a propere restaurant. Upon arrival (aouut 4pm) we are told that the apartment has no hot water and are offered to relocate to another building, another room (not apartment) or wait a few hours. We opt to wait and go for our first tour of Vienna. Structure is actually a short walk from old town attractions. We got back around 8.30 pm and our luggage has been moved to the apartment. We unpack and get ready for dinner. Here the bad surprise: all kitchenware is dirty! I meadn really dirty (just a few pictures below) with food leftovers and even water left in the boiler. We immediately contacted the reception which offers breakfast and promises cleaning. We ate just a few things we had with us. Next morning we leave and remind of the cleaning. We return againg around 8 pm and ... nothing has been cleaned! We are really upset and show the status of the apartment to the person at the desk (different from previous day). He takes away some dirty kettles, the boiler and offers to clean what possible. We set an agreement so that we will go out for dinner and be reimbursed. Reimbursement has arrived, well half of it. Conclusion. Structure is convenient and witha good cost-value ratio. We had a bad experience with cleanlines of the kitchenett while the room was overall clean. About cleanliness: during breakfast we noticed that the towels are not changed, just crumbs removed ...
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 oct. 2018 sur Hotels
1 sur 5
par Shyaam

not a pleasant experience

Publié le 2 déc. 2017 sur Hotels
Chose the hotel because we had an early morning flight. There were a lot of negatives unfortunately. There was a stink from the sewer through out as the common washroom was ajar. The same stink pervaded our room washroom also. The shower stall has no place for keeping our soap dish. There was no soap provided and the dispenser near the sink was empty. We travel with our own toileteries, so we made do. Main issue was that the owner refused to take part payment in forints. We have done so in many countries, exhausting the local currency. It was a major inconvenience as we were saddled with forints. For the airport drop off at 5 euros each, son needed a 5.30 am drop. The owner said it's 20 and 40 min past the hour. Actually it's a small setup, there was no need to insist on such timings. They anyway do individual dropoff. When I was about to announce my dropoff time, owner said, checkout is 11am. Pretty amazed as airport hotels , esp once like this one need not insist on such timings. Their clients will hardly come rushing in to occupy the rooms during the day. Anyway I left at 10.40am. My flight counter only opens at 11. all in all not a pleasant experience
3 sur 5
par un voyageur de Argentina

Personal muy amable

Publié le 24 avr. 2017 sur Expedia
Está bien comunicado. Muy frío. Un caño roto. El televisor tiene más de 30 años.