Note fondée sur 21 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2020 sur Expedia
Actually I got disappointed. Coz, Usually, Normal hotels(same price/a night) prepare even bottles of water in room and enough towels. I feel this hotel wants to save things as much as possible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par Rodel, Gestion de l’hôtel
Dear guest We are so sorry for your comment. Bottled water is free actually and extra towel is just a phone dial away and our room attendant is so snappy to be at your service 24 hours a day. Normally we dont put so much things inside the room because we want our room attendant stays alert all night long in service and always fresh.
5 sur 5
par un voyageur de NC

Publié le 18 janv. 2020 sur Expedia
They have an accommodating staff and did their best to serve our needs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2020 par Rodel, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your sincere and good experience with us. We are looking forward to be at your service again in the near future
4 sur 5
par un voyageur de Bataan

Publié le 6 janv. 2020 sur Expedia
Near every tourist spot
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2020 par Rodel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your sincere comment Hope we could be of service to you again soon or in some other ways.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels
We had a good stay overnight. I just hope the food (breakfast) would be better. There's not much choices.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2020 par Rodel, Gestion de l’hôtel
We appreciate so much for your recommendations i will forward it to our chefs regarding additional menu to choose from. If incase you can request to our chef infronto any menu you want sir maam they will cook fir you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2019 sur Expedia
Place location no parking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2019 par Rodel, Gestion de l’hôtel
At the moment we only have open free parking for all but safe secured by cctv but sooner we will have a basement private parking for hotel guest only
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2019 par Rodel, Gestion de l’hôtel
At the moment we only have open Free parkng big enough to accomodate our guest cars but we will soon be having our basement parking
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2019 par Rodel, Gestion de l’hôtel
Thank ypu so much for your true and sincere review
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2019 sur Hotels
Very nice and accommodating hotel staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par Rodel, Gestion de l’hôtel
We appreciate so much for us REGENCY HOTEL de Vigan for your hotel accommodation. We value your reviews because one way or another this will give us a basis on how to improve our services and to strive for more wherein we fall short to your expectation and satisfaction. Thank you looking forward we could be of service to you again RHdV Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2019 par RADZ, Gestion de l’hôtel
Thank you sir for choosing Regency Hotel de Vigan for your hotel accommodation. looking forward we could be of service in some other time...
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mai 2019 sur Hotels