Note fondée sur 20 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
I love the surroundings which have been maintained very well. The staff are amazingly attentive and extremely helpful. My room was generous in size and very clean
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Internet access is a big issue.
Publié le 12 févr. 2024 sur HotelsThe hotel needs to improve access to the internet (wi-fi). We had better access/ signal in Pagupud, Ilocos Norte. It's not enough for the front desk staff to basically say "oh well" no internet!
par un voyageur
Publié le 16 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 mars 2020 sur Expedia
It wasn’t bad at all. Checking in was a bit unpleasant. They weren’t able to locate my reservation until I showed them my expedia booking.Room was okay with regards to cleanliness, though the bed creates noise with each move.
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2020 sur Hotels
Its okay for a 3star hotel
par un voyageur
Publié le 9 août 2019 sur Expedia
Good location, nice old building.
Very noisy and very limited breakfast. Airport shuttle service promised on the site but in practice not available, better arrange transport in Laoag (when arriving by plane), either partas regiional bus (to busstation with tricycle) or private van.