Note fondée sur 20 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2023 sur Expedia
The property is old. Food is average.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 janv. 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Don't stay

Publié le 25 oct. 2020 sur Hotels
It's horrible staff not friendly, no parking . Not looking like 3 star .no covid precautions . bathroom taps broken..
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 janv. 2020 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 janv. 2020 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2020 sur Expedia
I have reached the hotel in the morning. Hotel management has asked me to pay 70percent of my room rent as early check in charges. I was not convinced for the same. So I didn’t check in to the hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 oct. 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

worst experience.. suggest no one books room at th

Publié le 30 sept. 2019 sur Hotels
taps are broken water is running • next to main road with drainage full mosquito in the room • ceiling fans of the room is not working • foul smell not hygienic in room and lifts un-hygienic up-keeping of the rooms • for breakfast not continental (Bread butter) as mentioned in the booking it is continental only one dish available
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juill. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2019 sur Expedia