Note fondée sur 921 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Hotel Katla, Gestion de l’hôtel
Dear Christine,Thank you for a great rating! We're delighted to hear that you had such a positive experience. Your support means a lot to us, and we hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Beautiful interior, restaurant is great, buffet breakfast was high quality. Would recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Hotel Katla Team , Gestion de l’hôtel
Dear Gabrielle,Thank you for your wonderful feedback! We're pleased you had such a positive experience with us. Your recommendation means a lot, and we're glad you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back soon!Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
L'hôte katla a répondu à nos attentes : chambre propre, hôtel agréable et très bon petit déjeuner inclus avec des produits frais. Aussi le buffet pour le dîner est excellent, je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Hotel Katla, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal,Thank you for your wonderful feedback. We are delighted to hear that our accommodations met your expectations, from the clean room to the pleasant ambiance of our hotel. We're especially glad you enjoyed our breakfast with fresh products, as well as the excellent dinner buffet. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another great stay.Best regards,Hotel Katla Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Spa jacuzzi pas très priori
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Hotel Katla, Gestion de l’hôtel
Dear Aude,Thank you so much for your fantastic review! We’re thrilled to hear that you had such an excellent experience. Your kind review motivate our team to keep delivering the best service possible. We look forward to welcoming you back soon for another great stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Super hôtel … attention le petit déjeuner est de 8h à 10h … si vous arrivez à 9h55 … vous risquez ne pas pouvoir vous servir À part cette ponctualité pour les repas … personnel tres sympa et hôtel très confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotel Katla, Gestion de l’hôtel
Dear Violaine,Thank you for your feedback! We’re delighted to hear that you found our hotel comfortable and our staff friendly. We appreciate your note about breakfast timing but we have to correct it as we serve breakfast from 7am to 10am, and we understand how important it is for our guests to have ample time to enjoy their meals. We will work on ensuring that our breakfast hours are clearly communicated to avoid any future inconveniences and wont let any guest leave our hotel hungry. Thank you again for your review, and we look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Hotel Katla, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Wow, thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Great hotel with a view! Close to all the accommodations in Vik.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Hotel Katla, Gestion de l’hôtel
Dear Valérie,Thank you for your review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the location. Having a great view and being close to the local amenities can really make a big difference in the overall experience. We're glad we could provide that for you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
Globalement nous avons été satisfait même si nous trouvons le prix un peu élevé par rapport à l'hôtel. Le petit déjeuner était très bien même si 2 gaufriers sur 4 étaient hors service ce qui engendre une très longue attente le matin vu le nombre de personne au buffet. La paroi de douche de notre salle de bain n'était pas collé au mur, il y avait un espace de presque 1cm ce qui fait que lorsqu'on se douchait la sdb était inondée. Nous n'avons pas testé le bain chaud car il était constamment pris d'assaut mais celui ci avait l'air bien. Le personnel est très aimable et agréable. La chambre était propre, spacieuse et les lits confortables. Comme dans beaucoup d'hébergements en Islande l'insonorisation était malheureusement très faible, malgré les boules quies le bruit des voisins peut être très gênant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Justyna, Gestion de l’hôtel
Dear Morgane,Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that you found our breakfast offerings satisfying and appreciated the friendliness of our staff, as well as the cleanliness and comfort of your room.We apologize for the inconvenience caused by the out-of-service waffle makers. We are actively working on addressing this issue to ensure a smoother breakfast experience for our guests. Regarding the shower screen, we will have our maintenance team look into it immediately to prevent any future issues.We understand that the noise level can be disruptive, and we're exploring ways to improve soundproofing in our rooms to enhance our guests' comfort.Your feedback is invaluable in helping us improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even better experience.Kind regards,Hotel Katla
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Justyna, Gestion de l’hôtel
Dear Corentin, We are delighted that your stay was successful and you enjoyed our hotel. We are looking forward for your next stay in the future. Kind regards, Hotel Katla
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2023 sur Expedia
Great spot to stay in Vik. The location is good. The breakfast buffet was very good. The dinner buffet is a must while you're there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2023 par Ratko, Gestion de l’hôtel
Dear Rickthank you for your great review! We are happy you enjoyed your stay and we will be delighted to welcome you again!