Note fondée sur 114 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

un site exceptionnel

Publié le 19 nov. 2018 sur Hotels
un site exceptionnel, le confort, la propreté,la piscine, tout était parfait mais pas très accueillants ;d'autre part, la petite bouteille d'eau "offerte " dans la chambre ne l'était .........que le 1er jour ;ça ne correspond pas à la classe de l'hotel
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mars 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mars 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2019 sur Expedia
Das Hotel ist etwas (aber wirklich "nur etwas") in die Jahre gekommen. Dennoch hat es viel Charme. Wir haben ein Standardzimmer gebucht. Es war schätzungsweise ca. 40-50m2 groß! Wir reisen relativ häufig. Allerdings haben wir ein Zimmer in dieser Größe noch nie zuvor gehabt. Das Bad war genauso großzügig angelegt. Aus dem Zimmer hatten wir einen schönen Blick auf den See. Das Preis-Leistungs-Verhältnis würde ich als hervorragend bezeichnen. Was verbesserungsbedürftig ist: Die Kennzeichnung der Hoteleinfahrt wenn man aus Richtung Villarrica kommt. Unsere GPS-Navigation hat es verpasst und wir haben es nach einer Wende gefunden (kommend aus Richtung Pucon). Was unseren Aufenthalt etwas getrübt hat: Bauarbeiten. Das Hoteldach wurde erneuet. Das führte zu Baulärm von 10:00-18:00. Letzteres dürfte aber nicht die Regel sein und floss daher nicht in die Wertung ein.
1 sur 5
par un voyageur de Santiago, Chile

Publié le 1 déc. 2019 sur Expedia
It’s falling apart Service is not good Meals are deficient in quality and taste Spa only has ONE sauna working, the steam room was inoperative I was not even offered a room upgrade when checking in, despite being Expedia Gold member Breakfast only has cold items, if you want omelettes or fried eggs, you’ll have to pay an extra USD4 (unbelievable) Avoid at all costs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2019 sur Expedia
Great service, room service was delicious, property is excellent condition, comfy beds, beautiful views !
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2019 sur Expedia
The view is the best part. From every window there is a stunning view of the beautiful lake. The rooms are neglected and worn down...stained carpet, peeling wallpaper, linens that smell bad. The pillows smelled like dirty hair from previous people who had used them. The bed needs to be replaced..it sags on the edges and the middle. I had stuffed the pillows in the closet to get rid of the odor..and when the housekeeper stopped by in the afternoon I told her and showed her the pillows and she brought me 2 clean ones. The housekeeping staff was very nice and helpful. When I made the reaervation I had asked for 2 double beds but they gave me one bed. Then, I called to order room service at 10pm and nobody answered..I called twice and it just rang and rang. I had to eat stale potato chips from the mini bar in the room..$3.50 and I went to sleep hungry. They are also doing major construction at the hotel..there is noise and workers and equipment by the pool area and other common areas. It was not a relaxing stay.
5 sur 5
par un voyageur de San Fernando

Publié le 8 oct. 2019 sur Expedia
Ubicación excelente , comida muy buena , desayuno muy bueno