Note fondée sur 830 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Artagonist art hotel team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your great evaluation.Artagonist art hotel team
par un voyageur
Publié le 21 mai 2024 sur Hotels
Accueil impersonnel. J’avais demande lors de ma réservation une chambre éloignée de l’ascenseur. Il m à été attribué la chambre le plus proche. J’ai du négocier pour en avoir une autre. Assez bruyant. J’entendais tout de la chambre voisine. Petit déjeuner correct mais sans plus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Benas A, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for not meeting your expectations, particularly regarding the room assignment and overall experience.We are sorry to hear that your request for a room away from the elevator was not honored initially. This is certainly not the level of service we strive to provide, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We are pleased that we were eventually able to accommodate your request, but regret that it required negotiation on your part.We also apologize for the noise issues you encountered from neighboring rooms. Ensuring a quiet and comfortable stay for our guests is a priority, and we will look into ways to improve soundproofing in our rooms.While we are glad you found the breakfast to be acceptable, we regret that it did not exceed your expectations. We continually aim to improve our offerings and your feedback will be taken into consideration.Thank you again for your comments. We hope you will give us another opportunity to provide you with a better experience in the future.Best regards,Benas ARooms Division Manager
par un voyageur
Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
Très bon petit déjeuner. Grand choix de produits. Hotel calme très bien situé dans la vieille ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Benas A, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Evelyne,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that you enjoyed our breakfast offerings and found our selection of products to your liking.At Artagonist art hotel, we take pride in providing a serene atmosphere for our guests, and we are delighted that you found our location in the heart of the old town to be both peaceful and convenient.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another memorable stay in the near future.Warm regards,Benas ARooms Division Manager
par un voyageur
Publié le 11 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Artagonist art hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe, Thank you so much for the perfect evaluation. Artagonist art hotel team
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2023 sur Hotels
Chambre ultra petite
petit lit
pas d'armoire
déception totale
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par Benas A, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Patrice,thank you for taking the time to share your opinion. Its a pity to find you did not enjoy stay at our hotel because of the rooms size, but please kindly note you have booked the smallest room at our hotel (Classy room with single bed) and room size was noted on booking time (size about 13-14 sq m). If you would like to enjoy spacious rooms, we always recommend upgrading the stay to business or superior art room types. Best regardsBenas ARooms Division Manager
par un voyageur
Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2023 par Artagonist art hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Karim, thank you for your feedback. We are delighted your stay was great and hope you will be back in the future. Artagonist art hotel team
par un voyageur
Publié le 11 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2022 par Artagonist hotel team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.Artagonist hotel team
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2022 sur Hotels
The staff is super friendly, nice and always ready and happy to help you, all of them. I'm more than happy about my stay, super nice room and the hotel is in the middle of the old town, location very convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2022 par Artagonist art hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Beatrice, thank you for such a wonderful review. We are delighted to find your stay was great and we do hope to greet you in the nearest future.
Artagonist art hotel team
par un voyageur
Great!
Publié le 17 nov. 2021 sur HotelsPerfect. Very good quality for the price. big room, very confortable. great interesting small attentions in the room : quality filter coffee, purified water. Good service. Only comment is that the room's only window was viewing the inside hall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2021 par Artagonist art hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Chloe,
thank you for such a detailed review. We are extremely happy to learn your stay was comfortable and hope to meet you in the future.
par un voyageur
Très bel hôtel artistique
Publié le 17 févr. 2020 sur HotelsTrès bel hôtel, situé en plein coeur historique de Vilnius. La place de la cathédrale est à 3 minutes et l'hôtel est au coeur de la rue Pillies avec de bons restaurants à proximité. Notre chambre était très grande, très belle, rien à dire. Je vous conseille d'aller manger au restaurant gastronomique Amandus, excellent. Petit déjeuner assez classique, pour moi c'est la seule chose qui pourrait être améliorée. Très bon mais assez standard.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2020 par Benas Ardavicius Rooms Division Manage, Gestion de l’hôtel
Dear Veronique ,
what the amazing review! On behalf of entire team of Artagonist Art hotel thank you very much. It was our honor and pleasure to have you as a guest and we are very excited to find your stay was nothing less than great.
I do hope you will consider to be back at our artsy hotel in the future.
All the best,
Benas Ardavicius
Rooms Division Manager