Note fondée sur 31 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2018 par Paul, Gestion de l’hôtel
Thank you very much! I am very happy if you liked my place :)
par un voyageur
Publié le 11 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2020 par Paulius, Gestion de l’hôtel
Thank you, Ilona for your review :) See you next time, good luck!
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2019 par Paul, Gestion de l’hôtel
I am very sorry Gintas if you are disappointed with your stay. But I am sure - next time would be better. Good luck!
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2019 par Paul, Gestion de l’hôtel
Thank You, Liveta, for the review :) I hope to see You next time! Good luck!
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2019 par Paulius, Gestion de l’hôtel
Thank you Jevgenij! I hope to see you next time :) good luck!
par un voyageur
Publié le 25 juin 2019 sur Hotels
The staff were nice, and the stay was what you would expect for the price. However I thought I was buying a room with a double bed, but instead was given a small box with a mattress inside like Harry Potter. I’m not a fussy traveler so this didn’t really bother me, but just be prepared for it if you’re traveling solo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2019 par Paul, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for your review, and sorry for the inconveniences occurred. Good luck!
par un voyageur
Publié le 15 juin 2019 sur Expedia
The so called room was a 1 meter high crawl space with no ventelation window. It did not resemble the pictures on the web site.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2019 par Paul, Gestion de l’hôtel
Dear Vilius, thank you for your review. I am very sorry you are disappointed with your stay, I have tried to do my best and solve this situation, but it is obvious it is not enough. Sorry again.
par un voyageur
Publié le 12 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2019 par Paul, Gestion de l’hôtel
Zdrasytvuite iscio ras Iryna. Spasibo vam za horoshi otziv, ja ochen rad shto vam ponravilos. Prijezdzhaite iscio ras :) Udachi vam!
par un voyageur
Šuns būda
Publié le 1 mai 2019 sur HotelsBlogiau nebūna. Nuvykusi ir pamačiusi, kokį nakvynės būdą man siūlo, atsisakiau ir išvykau ieškoti, kur pernakvoti kitur. Buvo pavadintas kambarys kapsule, nors užsakymo metu apie jokią kapsulę nebuvo net minėta. Nežinau, kas tai kapsulė, bet man tai buvo panašu į šuns būdą. Susigundžiau pigumu, netikėjau, kad galima žmonėms siūlyti tokias sąlygas, pasirodo, galima. Daugiau neieškosiu pigių viešbučių.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2019 par Paul, Gestion de l’hôtel
Ačiū Lina už jūsų įvertinimą. Labai gaila, kad nusivylėte. Galiu tik pritarti, kad ieškant pigumo ir renkantis hostelį - nereikėtų tikėtis viešbučio sąlygų. Dar kartą atsiprašau, kad likote nusivylusi
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2019 par Paul, Gestion de l’hôtel
Spasibo Liliya, bilo ochen prijatno. Nadejus prijedite i sleduisci ras. Udachi vam!