Note fondée sur 732 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par Bruno de Bezons (France)

Chambre Confortable

Publié le 2 août 2014 sur Hotels
Bon hôtel, propre et confortable, mais Attention dans nos critères de choix en réservant l’hôtel nous voulions les petits déjeuners et quelle ne fut pas notre surprise en nous annonçant que les petits déjeuners étaient limites a deux par chambres et non négociable !! Donc attention a ne pas vous faire avoir comme nous !! Décevant. Nous ne repasserons pas par cet hôtel, dommage !!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Great stay
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
It was nice
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Clean and friendly
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
It was a convenient location for our planned trip. Unfortunately, though, we did not receive what we paid for. The water temperature in the bathroom could not be controlled. It was extremely hot from both the cold and hot water faucets. We complained and front desk sent maintenance to check the water. Maintenance could not resolve the problem and said he would come back the next day. We left st 9am the next day and no one had come to repair the water problem. We had to use bottled water to get the water temperature lowered to use in the bathroom sink. The phone did not work for outgoing calls. We couldn’t even call the front desk except with our personal phones. There was no elevator. We did not get two Queen beds as booked; instead we got a king bed and a couch bed. There were no pillows for the couch bed. The front desk person offered the only other room to us. We checked it out and it had a terrible odor in it. We rejected it. We had traveled to Vineland for the funeral of a Loved One. Our stay at this location added to our grief. We asked the manager for a full refund, and he referred us to request it through Expedia. We deserve a refund. Please grant us a full refund. Thank you! Lateefah Muhammad
5 sur 5
par un voyageur

Nice place !

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
We decided to do an overnight trip and this was close to our destination. The property was well-maintained and clean. The room was a great size and had everything we needed.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Sad
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Not somewhere I would want to stay at again