Note fondée sur 663 évaluations de clients

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2,9 sur 5
73 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur de Québec (Québec) Canada

Publié le 8 mai 2019 sur Expedia
Il n'y avait aucune vaisselle, aucun ustensile, aucune casserole dans la cuisinette. La piscine était hors d'usage. La propreté de la chambre était douteuse.
5 sur 5
par Frederique de Le lamentin

Passage à Virginia

Publié le 13 déc. 2015 sur Hotels
Hotel bien situé, proximité de la plage à pieds.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Dirty bed, shower, brown water from sink
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
We are very sorry to hear that your stay was unsatisfactory. We take cleanliness very seriously and will investigate this matter immediately.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Parking was bad not enough space
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused by limited parking. We're continually working to improve our parking situation.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Bed is hard as a rock. Room smelled like death. Whole property smells bad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
We apologize for your unpleasant experience. We value your feedback and will investigate the issues you've raised. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that your experience wasn't satisfactory. We value your feedback and would love to learn more about what went wrong.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize that your experience did not meet your expectations. We would love to have the opportunity to address your concerns.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Rafael. We're sorry to hear that your experience with us was below your expectations. We would like to learn more about your stay so that we can address your concerns and improve our service.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize for the cleanliness issue. We take this very seriously and will investigate the matter immediately. Please let us know if there's anything else we can do to assist you.