Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Personnel très sympathique. Bonne option d'hébergement, moins cher qu'ailleurs mais un peu moins au goût du jour. Toutefois, ils étaient en train de faire des travaux pendant notre séjour de 4 nuits. Malgré les travaux, aucun bruit ne nous a dérangé. Le déjeuner était numéro 1. Accepte les animaux (:
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Nick Atasoy - General Manager, Gestion de l’hôtel
Salut Mathieu,Merci pour vos merveilleux commentaires. Je suis heureux que vous ayez apprécié votre séjour. J’ai hâte de vous revoir. Merci d’avoir choisi mon Hampton pour votre séjour. Bon voyage.
5 sur 5
par francis de Montreal

Bel hôtel prop avec déjeuner

Publié le 8 août 2016 sur Hotels
Luxueux confortable est prop avec un petit déjeuner oui assez loin de la plage environ 15 minutes en auto mais vous vous sauver beaucoup d'argent donc c'est pas la fin du monde
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024
The lady when we checked (super late at night/early morning 1am) was absolutely amazing!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024
Only issue is the tubs are slippery when showering. Should consider skid pads or similar safety product
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Nis, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, sorry about that, we do have skid pads upon request, your safety is our number one priority, please accept our apologies, and thank you for the positive feedback
5 sur 5
par un voyageur de Harrisonburg

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Nis, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, and for the feedback, we really appreciate you and hope to see you again
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
The hotel was under renovation, which is all well good but was given no notice of this. The “front desk” was a folding table. No exaggeration!! The staff was very friendly, but overwhelmed & understaffed. People were waiting on rooms, long check in lines, etc. On top of that my room smelled horrible & dogs were barking constantly. I didnt realize it was a pet friendly hotel so that’s on me, but even so they had no “non-pet” rooms nor floors. Also there was dirt in my sheets & hair all over bathroom floor. Eww!! Definitely a major disappointment for what should normally be a reliable stay. Will not stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Nis, Gestion de l’hôtel
sorry to hear that your stay wasn't satisfactory, we are almost done with the renovation, we hope to see again in the near future, we promise that we will make sure your next stay is flawless
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
It wasn’t explained that the property was under renovation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Nis, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we greatly appreciate your feedback and your business, we hope to see you again after the renovations are complete
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Called ahead to tell desk we were arriving late. When we arrived front door wouldn’t open. A construction guy let us in and the place looks like it was getting updated. The front desk was a folding table and no one there. We waiting 15 minutes for before we could check-in. After driving 5 hours and arriving after 1 am, with kids, this place did not give a good impression. Also, room had old in wall a/c unit that smelled moldy and bed sheets were sticky.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Nis, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we apologize for the inconvenience
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
We went to a concert at the amphitheater and it was close by.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Nis, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Nick Atasoy - General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Arrow,Thank you for taking the time to post this amazing review. I am pleased to know you have had a great stay with us. We look forward to seeing you again. Thank you for choosing my property for your stay.