Note fondée sur 255 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Elevator and reception hall need to be cleaned and restored .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello SOFIANE, Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your feedback and will share your comments with the relevant teams for further review and improvement. We strive to provide a comfortable experience for all our guests and value your input in helping us enhance our services.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Nous avons été vraiment déçus par l'hôtel, sur photos tout semblait parfait mais à notre arrivé, il manquait des ustensiles, grille-pain, etc. La toilette bougeait et le couvercle de la toilette était taché, il y avait de la moisissure dans le bain, le robinet du bain était brisé. Le divan dans le salon était tellement sal que nous avons mis des draps dessus pour le couvrir. Il y a avait constamment du bruit, nous entendions nos voisins de chambre comme s'ils étaient dans notre chambre. Que dire des sirènes de pompiers et des avions qui nous donnaient l'impression parfois de circuler dans notre chambre. Honnêtement j'aimerais obtenir un remboursement partiel pour tous ces inconvénients. On nous a promis la visite d'un plombier la première journée pour régler les troubles dans la salle bain mais personne n'ait venu de la semaine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Carl! We’re genuinely sorry to hear about the numerous issues you encountered during your stay. It’s clear that your experience was far from what we aim to provide. We apologize for the inconvenience and discomfort you faced due to missing amenities, cleanliness issues, and noise disturbances.We understand how disappointing it must have been to deal with these problems and the lack of follow-up on repairs. Your feedback is invaluable, and we will be addressing these concerns with our team to ensure they are resolved promptly. We appreciate you bringing these issues to our attention and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Raquel! Thank you for taking the time to share your feedback and giving us a 3 out of 5 rating. We’re glad there were aspects of your stay you enjoyed, but we understand there’s room for improvement. Your comments are valuable, and we’ll work on enhancing the guest experience moving forward.We hope to have the opportunity to welcome you back for a better stay next time!
par un voyageur
Publié le 23 août 2024
No parqueo extra
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Raquel,We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Our team values your feedback and will take it into consideration for future improvements. If you have any further concerns, please feel free to contact our management team directly. Thank you for choosing to stay with us.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Joshua! Thank you for your feedback. We're very sorry to hear that your experience was disappointing. Your comments are crucial to us, and we will work on making the necessary improvements. We hope you will consider giving us another chance to provide a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Joanne,We appreciate you choosing to stay with us. If there were any areas where we could have improved, please don't hesitate to contact us directly. We hope to welcome you back for an even better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Definitely enjoyed my stay, was very clean and staff was great. A few things needed attention but nothing of major necessities that could be easily fix. If I was to go back I would definitely go back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Anthony,We're glad to hear you enjoyed your stay with us and found our hotel clean with great staff. Your feedback on areas needing attention is appreciated, we will address them accordingly. We look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Chelsey,We are glad to hear you had a pleasant stay with us! If you have any feedback to help us improve, please don't hesitate to contact us. We hope to welcome you back soon for an even better experience.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
I like the spacious rooms. I like separate bedroom from common area. Doors are noisy. Elevator slow. Not enough linens each day
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Leon M., We're pleased to hear you enjoyed our spacious rooms and layout. Your feedback on the noise level of doors and elevator speed is duly noted. For any additional linens needed in the future, please feel free to reach out to our front desk for assistance. Thank you for sharing your experience with us.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Susan! Thank you for sharing your feedback. We're very sorry to hear that your experience was disappointing. Your comments are important to us, and we will work on making the necessary improvements. We hope you will consider giving us another chance to provide a much better experience in the future.