Note fondée sur 917 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Vraiment sale. Chambre d’une grandeur correct sans plus. Toilettes malpropres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Patricia,We are disappointed to hear about your experience and will address this with the housekeeping team. Your feedback helps us improve for future guests.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Poor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello roger,We're disappointed to learn about your experience and appreciate your feedback. If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to our management team directly. Your input is valuable in helping us improve our services for all guests.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Je n’ai jamais vu un hôtel en aussi pire état de toute ma vie. C’est totalement délabré et insalubre. J’ai changer 3 fois de chambre lors de mon arrivé à l’hôtel et elles étaient toutes aussi pire l’une que les autres. Moisissures, saleté , items de mobilier manquant d’une chambre à l’autre, plafond qui coule, piscine hors d’usage, machine à glace du 6 ime étage est la seule qui fonctionne pour tout l’hôtel. Ayant pris mon séjour payé à l’avance, j’étais pris pour y rester. J’ai réussi à trouver un magasin wal mart pas trop loin et j’ai acheter des produits de nettoyage et j’ai laver moi même la salle de bain de ma chambre car je n’étais pas à l’aise de prendre une douche dans l’état qu’elle était. Je pourrais en dire beaucoup sur mon séjour mais n’ayant rien de positif à y écrire je vais stopper ça ici. Mon seul conseil, ne faites pas de réservation à cette hôtel et aller ailleurs. J’ai mis la note 1 parce que c’est le plus bas mais honnêtement ceci mérite un 0.
Je tiens toutefois à mentionner que la jeune fille a l’accueil est très chaleureuse. L’hôtel ne mérite pas une employée aussi gentille.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello FRANCOIS, We are sorry to hear about your experience at our hotel. We take all feedback seriously and will address the issues you mentioned. We appreciate your kind words about our staff, and we will ensure they are recognized for their warm service. Please feel free to contact our management team directly to discuss your concerns further. Thank you for sharing your feedback with us.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2022 sur Expedia
bien situé face a la mer ,,,si possible prendre chambre face a la mer plus tranquille ...les chambres cotés piscine il y a toujours du bruit musique au bar et très bruyant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marcel,
Your feedback will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional guest experience. Thank you for sharing with us about our hotel. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Luc,
"Thank you for taking the time to give us your feedback, it is wonderful to hear that you enjoyed your stay and that you have rated our hospitality. Your ratings are appreciated, and we hope to have you back again during your next visit to the area!", we thank you for your business and for rating your experience.
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Martin,
On behalf of our entire staff thank you for staying with us and for rating your stay.,
par un voyageur
Publié le 30 mai 2019 sur Hotels
Déjeuner super !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
We can't thank you enough for sharing your feedback so that we can continue to improve upon our service and hospitality. We appreciate the comments regarding our hotel. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
The cart to take luggage upstairs was broken and kept falling apart causing great stress. The carpets in the hallway leading to our room were filthy There was dried blood on the comforter. The spigots in the bathroom were very loose And the woman at the desk upon checkout was rude and refused to give me a receipt and just walked away and hid behind the curtain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Carol,We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Please feel free to reach out to our management team to address your concerns directly and for further assistance.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Rodregas,Thank you for choosing to stay with us! We are delighted to hear that you had a wonderful experience at our hotel. If you have any further comments or recommendations, please do not hesitate to reach out to us. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The handicap pool chair didn’t work
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Michael, We're sorry to hear about your experience. We appreciate your feedback and will ensure the matter is addressed with our team for future improvements. Thank you for bringing this to our attention.