Note fondée sur 456 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Propreté de la chambre, excellent service, buffet très bien, près de la plage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Samantha RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Chère Véronique,Merci d'avoir pris le temps de partager votre retour concernant votre expérience au RED ROOF PLUS+ & SUITES VIRGINIA BEACH SEASIDE. Je suis heureux que vous ayez été satisfait de notre proximité avec la plage, de notre chambre propre et de l'excellent service que vous avez reçu. Chez Red Roof, notre objectif est d'offrir des expériences agréables à tous nos clients et nous sommes fiers d'avoir atteint cet objectif avec votre visite, ce qui vous a valu une note de 4/5. Les commentaires positifs de nos clients, comme le vôtre, sont toujours un encouragement pour tout notre personnel Red Roof alors que nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience, nous attendons avec impatience votre prochain séjour au Red Roof.Sincèrement,SamanthaGestion du toit rougeSpécialiste RediResponse
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Juste le café pas buvable et les œufs pas bon le reste c est bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Olivia RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Roussy, Thank you for telling us about your stay at the Red Roof PLUS+ & Suites Virginia Beach – Seaside. I am glad we earned your 4/5 score, despite the issue you highlighted. Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future, so your comments will be reviewed by staff in an effort to ensure your experience is not repeated. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and we hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Very truly yours,OliviaRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Olivia RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Marc, The staff at the Red Roof PLUS+ & Suites Virginia Beach – Seaside and I are delighted to see your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip. Sincerely,OliviaRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
Thé floor was very sticky
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Carla RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Red Roof Inn PLUS+ & Suites Virginia Beach – Seaside. I was saddened to read that your stay fell short of your expectation due to the situation you described regarding the stickiness of the floor. At Red Roof, we continually work to improve our hotel, so I really appreciate you providing us with your feedback.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope to have the opportunity to serve you again in the future and provide you with the exceptional stay you deserve.Sincerely,CarlaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 7 nov. 2023 sur Expedia
Tres bien
Bruit d’avion (base militaire à proximité?)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2023 par LaTunde Murrant. Rewards Specialist, Gestion de l’hôtel
Chère Diane,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête auprès des clients. J'apprécie vos commentaires concernant votre récent séjour au RED ROOF PLUS+ & SUITES VIRGINIA BEACH – SEASIDE. Red Roof vous apprécie en tant qu'invité et accueille favorablement votre note de 4/5. C'est formidable de savoir que vous avez passé un très bon séjour parmi nous. Nous nous excusons toutefois pour la gêne occasionnée par le bruit des avions que vous avez décrit. Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience. Nous avons hâte de vous voir lors de vos futurs voyages.Sincèrement,LaTundeGestion du toit rougeSpécialiste RediResponse
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2023 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Audrey, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ & SUITES VIRGINIA BEACH – SEASIDE and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Dannielle Red Roof Management
par un voyageur
Publié le 17 juin 2023 sur Expedia
propre mais bruyant! installation très ordinaire.
correct pour une nuitée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2023 par Kerry-Lee RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher André,L'équipe et moi-même du Red Roof PLUS+ & Suites Virginia Beach - Seaside sommes heureux d'avoir été votre choix idéal pour votre séjour d'une nuit. Vous avez également indiqué que l'hôtel était propre. Cependant, il y a eu des nuisances sonores pendant votre séjour.Merci pour vos commentaires. Nous espérons que vous choisirez de rester avec nous à nouveau afin que nous puissions avoir l'opportunité de vous offrir une meilleure expérience.Sincèrement,Kerry-LeeSpécialiste RediResponse
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024
Very clean. Easy to get to and good parking.
par un voyageur
Okay stay
Publié le 21 août 2024 sur HotelsThe hotel itself is in a good location, not far from the Virginia beach boardwalk and close to some dining options. For the room itself, it was clean and the bed was comfortable. However, the walls are paper thin and we heard a lot of noise. Also, I could see how parking may become a problem if you arrive later in the day. They have only one parking spot per room, and it is tight parking. We saw someone that had been parked in on our way out due to the way the parking lot was arranged. We had a suite and the layout of the room was sort of confusing to us. While we had enough space with the beds, the bathroom was very cramped and there was a huge amount of room dedicated to the sofa/tv which seemed like a huge waste of space. Also, the beds were close to the outer door. It would make more sense to flip the location of the sofa/beds so you would hear less noise. Also, you could almost forgo the couch and make it a 2 bd suite by putting in a pocket door or something and make it a little more private. The breakfast room was tight, with little room to maneuver around others. Overall, it was an okay stay but we will not be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Sanesha RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the Red Roof PLUS+ & Suites Virginia Beach - Seaside. Though the bed was comfortable, you liked the location and other positives highlighted, we're very sorry you were unhappy with your experience. You indicated that you were unsatisfied with the parking layout, the noise disturbance and other concerns which hindered your stay. Your feedback is important to Red Roof and we’ll take your comments into consideration to make changes to improve our customer experience. I do hope that you will return to any other Extended Stay Hotels location in the future.Sincerely,SaneshaRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Samantha RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your positive rating. The staff at the RED ROOF PLUS+ & SUITES VIRGINIA BEACH SEASIDE and I appreciate your 3/5 score following your stay. We at Red Roof, aim to deliver enjoyable experiences for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thanks again and we look forward to your next stay at Red Roof.Sincerely,SamanthaRed Roof ManagementRediResponse Specialist