Note fondée sur 866 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2023 par Carrie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating. Hope to see you again!
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

AVIS GLOBALEMENT POSITIF

Publié le 18 juin 2014 sur Expedia
Pour : PISCINE - SERVICE DE LAVERIE - COIN BOISSONS d'autant qu'il n'existe pas de service de Breakfast.
Contre : DIFFICULTE POUR TROUVER L'ENTREE DU PARKING :AUCUN PANNEAU D'INDICATION D'ACCES à l'HOTEL EN VOITURE.
Emplacement : FAIRE ATTENTION AUX HORAIRES D'OUVERTURE DES RESTAURANTS POUR DINER.
HOTEL CALME, avec chambre confortable et équipements correctes. Il manque un service de petits-déjeuners. Globalement expérience satisfaisante.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alberta,Thank you for your kind feedback. We're delighted to hear that your stay was enjoyable. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another exceptional experience at Silverland Inn.Sincerely,Carol Maley - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Deana,Thank you for your perfect rating! We are thrilled to hear that you had an exceptional experience with us at Silverland Inn. It's wonderful to know that our hospitable team and high standards of cleanliness contributed to making your stay a great one. It was a pleasure hosting you, and we look forward to welcoming you back.Sincerely,Carol Maley - General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Auburn

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Travis, Carrie (morning staff on Sat 9/10) and Stephanie were all very friendly, helpful, kind and professional. The bed was more comfortable (firm) than I remembered from last year - a very comfortable stay. I look forward to returning!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer,Thank you for your perfect rating and great review. We're glad you enjoyed a comfortable stay, and we'll share your praise with our wonderful team. It was a pleasure having you here, and we hope to welcome you back to Silverland Inn soon.Sincerely,Carol Maley - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
The Silverland Inn staff made sure I was well accommodated due to my late arrival from traveling on the road. The property and detail to the room was immaculate. It was a short weekend trip but will definitely be back when I’m in the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you for sharing your experience. It's gratifying to know that your late arrival was smoothly managed and that the room exceeded your expectations for cleanliness and comfort. We look forward to welcoming you back again soon to Silverland Inn.Sincerely,Carol Maley - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Had a small incident in the parking lot. Another car dented our rental. Manager onsite was great! She was able to provide all info I needed for insurance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cynthia,Thank you for staying at Silverland Inn and for your feedback. We’re sorry to hear about the incident with your rental car but are glad our manager could assist you with the necessary information. We appreciate your understanding and are here to support you in any way we can. We hope to have the opportunity to provide you with a seamless experience during your next visit.Sincerely,Carol Maley - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Expedia