Note fondée sur 5 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,2 sur 5
67 % des clients le recommandent
2,0 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
1,2 Confort de la chambre
1,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Try other hotel

Publié le 30 mars 2020 sur Hotels
One of the worst hotel i have visited so far Services are good but comfort and cleanliness is literally WORST
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2018 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Disappointed

Publié le 19 janv. 2018 sur Hotels
carelessly maintained property. The bedsheets had red stains on them, and were not changed inspite of asking for fresh sheets. this was the first time I tried a Ginger property, and from the experience, I am sure it will be my last.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2018 sur Expedia
Thoufh I had a confirmed booking it took more than half hour to check in as the hotel did not have the information from back office and they did not believe the voucher for booking that I had with me and booking confirmation provided by Expedia. Room size is very small and inadequately furnished. Room ambiance is poor.
3 sur 5
par Sanjeev

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 janv. 2016 sur Hotels