Note fondée sur 122 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de Zurich

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2020 sur Hotels
Nice location with beautiful view on a lack.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2020 sur Hotels
Nice hotel alongside the lack
5 sur 5
par un voyageur

Super god service

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Svært imøkommende og hyggelig betjening
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Fantastisk vertskap

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Dette var så mye bedre en forventet. Rent alle steder helle bygget er fullt av gamle ting utsikt over alt, men rent og pent var det alle steder, Vertskapet er utrolig hyggelig, det var en glede å være der, ble server utrolig god mat. Kommer garantert til å bo der igjen
5 sur 5
par un voyageur

Norge

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Bodde här två nätter, i en av lägenheterna. Rymlig. Nära till Själva Voss. Trevlig värd. Ett fint boende med många gamla saker att titta på. Lugnt & skönt runt om.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
When we got there we found that the property had been closed for a number of months. This was due to the property being renovated to take in Ukrainian refugees. Whilst I have no issues with the reason for the closure, we had not been advised that this was the case. We arrived around 5pm after a long day of travelling. The owner did his best to resolve our problem. In the end we were forced to find alternate accomodation which we did but far more expensive than we planned for. Why had we not been told months ago that the accomodation was no longer available?
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2023 sur Expedia
In September there is no staff at the front desk and it took 5 calls for us to figure out where our apartment was located and how to check in. I wish they had sent me an email a few days in advance with detailed instruction and door codes. Old resort hotel, met our needs.