Note fondée sur 122 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Zurich
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 14 août 2020 sur Hotels
Nice location with beautiful view on a lack.
par un voyageur
Publié le 10 août 2020 sur Hotels
Nice hotel alongside the lack
par un voyageur
Super god service
Publié le 12 août 2024 sur HotelsSvært imøkommende og hyggelig betjening
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Fantastisk vertskap
Publié le 4 août 2024 sur HotelsDette var så mye bedre en forventet. Rent alle steder helle bygget er fullt av gamle ting utsikt over alt, men rent og pent var det alle steder,
Vertskapet er utrolig hyggelig, det var en glede å være der, ble server utrolig god mat. Kommer garantert til å bo der igjen
par un voyageur
Norge
Publié le 28 juill. 2024 sur HotelsBodde här två nätter, i en av lägenheterna.
Rymlig. Nära till Själva Voss.
Trevlig värd. Ett fint boende med många gamla saker att titta på. Lugnt & skönt runt om.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
When we got there we found that the property had been closed for a number of months. This was due to the property being renovated to take in Ukrainian refugees. Whilst I have no issues with the reason for the closure, we had not been advised that this was the case. We arrived around 5pm after a long day of travelling. The owner did his best to resolve our problem. In the end we were forced to find alternate accomodation which we did but far more expensive than we planned for. Why had we not been told months ago that the accomodation was no longer available?
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2023 sur Expedia
In September there is no staff at the front desk and it took 5 calls for us to figure out where our apartment was located and how to check in. I wish they had sent me an email a few days in advance with detailed instruction and door codes.
Old resort hotel, met our needs.