Note fondée sur 7 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2019 sur Expedia
They took my money, but did not give me a room. Said was that it was overbooked and I would not found this on my credit card account. Surprise!!! It did. Now I paid 60 Euro for lots of stress and no room, because they send us away.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2019 par Biser Dunava, Gestion de l’hôtel
I am sorry but check once again because your money was returned. And dot't be so mean we did everything for you so you get another hotel and your money back. BR
par Josip
Publié le 22 nov. 2017 sur Hotels
Žalosno je da je takav odnos vlasnice prema posjetiocima
par Elzbieta
Publié le 11 mai 2017 sur Hotels
Przyjazne miejsce w spokojnej lokalizacji, pyszne śniadanie
par antun
Publié le 17 avr. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Biser Dunava - iznimno ugodan, čist hotel
Publié le 17 sept. 2016 sur Hotelsdivan vikend, miran dio uz Dunav, izuzetno ljubazno osoblje-vlasnici, izvrsna hrana-domaća ponuda, uslužnost za posebne dijetalne zahtjeve, kreveti udobni, posteljina vrhunska, iznimno čisto, prihvaćaju i kućne ljubimce, poželjeli smo dovesti svoje ostale članove obitelji, prijatelje i znance
blizina svih znamenitosti koje smo htjeli vidjeti, samoposluživanje također, vl parking
vrlo blizu centra grada, šetnice s restoranima
par Ivan de Karlovac
Publié le 30 août 2016 sur Hotels
Odličan smještaj, vrlo uredno, doručak obilan, raznovrstan i ukusan. Posebna pohvala domaćici - srdačna, ljubazna i susretljiva.
par JOSIP de galop prijevoz, Sveta Nedelja
Publié le 21 avr. 2016 sur Hotels
Sve supe, osoblje i urednost hotela za svaku pohvalu...