Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2019 sur Expedia
They took my money, but did not give me a room. Said was that it was overbooked and I would not found this on my credit card account. Surprise!!! It did. Now I paid 60 Euro for lots of stress and no room, because they send us away.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2019 par Biser Dunava, Gestion de l’hôtel
I am sorry but check once again because your money was returned. And dot't be so mean we did everything for you so you get another hotel and your money back. BR
2 sur 5
par Josip

Publié le 22 nov. 2017 sur Hotels
Žalosno je da je takav odnos vlasnice prema posjetiocima
5 sur 5
par Elzbieta

Publié le 11 mai 2017 sur Hotels
Przyjazne miejsce w spokojnej lokalizacji, pyszne śniadanie
5 sur 5
par antun

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 avr. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Biser Dunava - iznimno ugodan, čist hotel

Publié le 17 sept. 2016 sur Hotels
divan vikend, miran dio uz Dunav, izuzetno ljubazno osoblje-vlasnici, izvrsna hrana-domaća ponuda, uslužnost za posebne dijetalne zahtjeve, kreveti udobni, posteljina vrhunska, iznimno čisto, prihvaćaju i kućne ljubimce, poželjeli smo dovesti svoje ostale članove obitelji, prijatelje i znance blizina svih znamenitosti koje smo htjeli vidjeti, samoposluživanje također, vl parking vrlo blizu centra grada, šetnice s restoranima
5 sur 5
par Ivan de Karlovac

Publié le 30 août 2016 sur Hotels
Odličan smještaj, vrlo uredno, doručak obilan, raznovrstan i ukusan. Posebna pohvala domaćici - srdačna, ljubazna i susretljiva.
5 sur 5
par JOSIP de galop prijevoz, Sveta Nedelja

Publié le 21 avr. 2016 sur Hotels
Sve supe, osoblje i urednost hotela za svaku pohvalu...