Note fondée sur 574 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 22 janv. 2023 sur Expedia
La plage est sale Personnel aimable Installation moyenne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2023 par The Imperial Hotel & Resort Vung Tau, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Quoc Tuan,Thank you for taking the time to review The IMPERIAL Hotel and Resort Vung Tau, your comment is very much appreciated. Beside that, we assure you we will be looking into each point that you have made and we are pleased that you found valued and being taken care during your stay. We look forward to seeing you on your next trip to The IMPERIAL Hotel and Resort Vung Tau! Thanks and best regards,BeBe Yen Nguyen (Ms.) Assistant Front Office Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Mitigée...

Publié le 25 nov. 2022 sur Hotels
Sentiment mitigé concernant notre séjour à l'hôtel Imperial ! Le style de l'hôtel est extraordinaire et l'installation des décorations Noël nous ont charmé. Malheureusement l'hôtel est vieillissant et il mériterait un gros coup de fraîcheur pour rester au rang de 5 étoiles. Petite note négative sur l'odeur d'humidité dans les couloirs et les chambres. Le personnel est très sympathique et le petit déjeuner délicieux. Je recommande cet établissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2022 par The Imperial Hotel & Resort Vung Tau , Gestion de l’hôtel
Dear Mrs.Celine,Thank you for choosing The Imperial Hotel & Resort Vung Tau,First of all, I would like to thank you for your time and your constructive feedback. We are happy to know that you thoroughly enjoyed your overall experience. Beside that, I have noted down and sharing your feed back to room Department Head for handling immediately.Once again, thank you for staying with us and we look forward to another chance for providing you the best service we always strive for.Yen Nguyen (Ms.)Assistant Front Office Manager.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2019 sur Expedia
Cet hôtel semble surchargé par des groupes. Peu d’attention pour les particuliers, chambre ne correspond pas au descriptif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2019 par William, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest, Thank you very much for taking the time to review of our hotel. We trust that you had a satisfied to stay with us. Our property and passionate colleagues are working hard everyday to make improvements wherever is possible. Many thanks again for your review and we look forward to welcoming you back very soon when your travels plan ahead to bring you back to Vung Tau city to see our improvements. Sincerely, The Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2019 sur Expedia
Staff a l'écoute sachant trouver des solutions rapidement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2019 par Adan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you very much for your excellent review of our hotel. We are very happy to hear that we were able to resolve your issue quickly and love to hear such beautiful guest feedback, I am so happy to know how much you enjoyed your stay experience. Our property and passionate colleagues are working hard everyday to earn guests’ praises like yours and I will share your kind review to the entire of our team. Many thanks again, we look forward to welcoming you back very soon when your travels plan ahead to bring you back to Vung Tau city. Sincerely, The Management Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2019 par William, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you very much for your happy review of our hotel. We trust that you had a comfortable and relaxed stay with us. We love to hear such happy guest feedback. Our property and passionate colleagues are working hard everyday to earn guests’ praises like yours and I will share your kind review to the entire of our team. Many thanks again, we look forward to welcoming you back very soon when your travels plan ahead to bring you back to Vung Tau city. Sincerely, The Management Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2019 sur Expedia
Bel emplacement sur la plage mais le personnel et l attention ne sont pas dignes d un 5 étoiles: on a du demander à avoir un coffre dans la chambre, trois premiers jours sans café ni thé, retour à l aéroport booké après 2 passages au business center, staff parlant très mal l’anglais, hôtel à besoin de rénovation et une formation de son personnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2019 par William, Gestion de l’hôtel
Dear Kokoalatte, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us and bringing this issue to our attention. Please accept our sincerest apologies for the disturbance you have experienced during your stay due to our shortcoming in in-room services. Rest assured that these issues will be looked into. We will share your feedback with our team and make the necessary changes. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Sincerely, The Management Team
4 sur 5
par un voyageur de France

Bel hôtel ancien avec vue dur mer

Publié le 5 sept. 2018 sur Expedia
Excellents restaurants et la piscine côté mer est magnifique. Tout le personnel est très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2018 par Quang Thu - Harry (Mr.), Gestion de l’hôtel
Dear Patrice, Sunny greetings from The Imperial Hotel Vung Tau! Thank you for your positive review and trust you had a comfortable stay with us.. We would love to welcome you back in the near future. Best regards On behalf of management
2 sur 5
par un voyageur

" QUE L'APPARAT D'UN 5 ETOILES !! "

Publié le 14 févr. 2015 sur Hotels
Nous avons séjourné 3 nuits dans cet hôtel. Dès notre arrivée il y a eu un problème de nuisance sonore, après réclamation ils nous ont changé de chambre. Le deuxième jour, pour cause de travaux, il y a eu une coupure de courant générale pendant toute l'après midi et nous avons été avertis une heure avant. Pour ce désagrément, nous avons eu à disposition des boissons à volonté: des sodas ou des bières!!. Un autre matin, nous avons été réveillés par un générateur dû à une autre coupure d’électricité, petite grasse matinée envolée!!!!. Un petit déjeuner moins que normal. Donc pour synthétiser cet hôtel, il n'a que l'écrin d'un 5 ETOILES .
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 janv. 2014 sur Hotels
5 sur 5
par Miguel de France

Very nice hotel

Publié le 5 janv. 2014 sur Hotels
Only one bad point: the private karaoke in the garden that was so noisy for the garden view rooms.