Note fondée sur 14 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juin 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2020 sur Expedia
Spa, zwembad, vermaak voor kinderen, speeltuin, redelijk grote kamers maar geen airco en gehorig (had een kamer met binnendeur naar een tweede kamer indien je met gezin bent). Kamers worden vroeg schoongemaakt, keurige Covid regels, goed ontbijtbuffet, maar matig dinerbuffet.
3 sur 5
par un voyageur

Normální

Publié le 30 août 2020 sur Hotels
Ještě v 17h. nebyl pro nás připraven pokoj, žádná kompenzace. Byli jsme 4 - členná rodina, dostali jsme 2 pokoje, které nebyly u sebe, byť pokoje okolo nás nebyly obsazené. Příjemný wellness.
4 sur 5
par un voyageur

Very nice, but...

Publié le 17 août 2020 sur Hotels
The hotel, overall was nice. The service was very good and the breakfast and dinner, which were included, were also very good. One minor point was that there was nothing in the room in the way of coffee, water, or any type of mini-bar. My only real complaint is that although I had prepaid through Hotels.com, apparently they were not aware and charged me again. I am currently waiting for Hotels.com to resolve the issue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2020 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Martinez, You had stay in our hotel in term 14-16/8/2020 through Hotels.com. Because you have paid by credit card through portal Hotels.com and you paid in hotel too, so it was double payment, we would like to kindly ask you to send us account number (IBAN), Bank address, name of account. Then we will send you payment in amount 163,18€ to your account (3€ is local tax). Thank you very much for your reply in advance as soon as possible. Best Regards LUCIA CELEROVÁ ATRIUM*** hotel, Nový Smokovec celerova@atriumhotel.sk
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2018 sur Hotels
Hotel bardzo fajny, dla rodziców z dzieckiem wręcz idealny, program dla dzieci fantastyczny, animatorzy wspaniali. Goście bez dzieci mogą czuć się nieco dziwnie bo jest rzeczywiście dużo dzieci.
5 sur 5
par un voyageur

Skvelý pobyt

Publié le 13 févr. 2017 sur Hotels
Pobyt bol super
5 sur 5
par Rudolf

Príjemný rodinný hotel

Publié le 8 févr. 2017 sur Hotels
Príjemný pobyt s rodinou
5 sur 5
par un voyageur

Príjemný rodinný hotel

Publié le 8 févr. 2017 sur Hotels
Príjemné prostredie pre pobyt s rodinou
5 sur 5
par Péter de Budapest

Mindenkinek ajánanám

Publié le 23 févr. 2016 sur Hotels
Minden tökéletes volt, a személyzet kedves, a hely kiváló, a hotel tökéletes volt.
5 sur 5
par Milada

Publié le 17 févr. 2016 sur Hotels
V hoteli Atrium som bola prvýkrát a nemám čo vytknúť. Určite sa tam vrátime.