Note fondée sur 126 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
výborné
Publié le 30 août 2022 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 30 avr. 2022 sur Expedia
Un bel hotel au style un peu desuet mais plein de charme. Un personnel souriant et prevenant, surtout Olivia.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2022 par Mariana Pšeneková, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Mr. Robert,
thank you for taking the time to leave us such a nice review. Looking forward to your next visit with us at Grandhotel**** Starý Smokovec.
Regards.
par un voyageur
Grandhotel Stary Smokovec - quality always assured
Publié le 2 avr. 2022 sur HotelsI stayed at this hotel during my business trip for one night. At my arrival the check in was super quick by very professional staff. The room was very nice, clean and spacious, furniture very stylish and modern making you feel like in 5* hotel. Bathroom was nice and good to with basic supplies provided. Hotel’s a la carte restaurant provides a variety of delicious food and the staff is very professional, nice and welcoming. The entire interior of the hotel is very unique as the hotel has a very famous history. I fully recommend this hotel to anybody visiting Stary Smokovec in High Tatras in Slovakia.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2022 par Mariana Pšeneková, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Peter,
thank you for taking the time to leave us such a nice review. Looking forward to your next visit with us at Grandhotel**** Starý Smokovec.
Kind regards.
par un voyageur
Publié le 8 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2022 par Mariana Pšeneková Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Mr. Miloslav,
thank you for taking the time to leave us such a nice review. Looking forward to your next visit with us at Grandhotel**** Starý Smokovec.
Best regards.
par un voyageur
Publié le 7 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2022 par Mariana Pšeneková Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Tibor,
thank you for taking the time to leave us such a nice review. Looking forward to your next visit with us at Grandhotel**** Starý Smokovec.
Kind regards.
par un voyageur
Dovolená ve Vysokých Tatrách
Publié le 22 sept. 2021 sur HotelsÚžasný hotel, kde se začala psát historie od roku 1905. Hotel má úžasné detaily, která se dnes již nevidí. Krásné místo k odpočinku ve Vysokých Tatrách. Služby v hotelu jsou na velmi vysoké úrovni.Personál je profesionální. Mám rád toto místo a pravidelně se vracím. Kouzelné jsou apartmány hotelu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2021 par Mariana Pšeneková, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Vážený pán Roman,
ceníme si, že ste si našli čas na napísanie tejto pozitívnej recenzie. Ďakujeme za pochvalu nášho personálu. Tešíme sa, že ste sa u nás v Grandhoteli**** Starý Smokovec cítili dobre a veríme, že nás čoskoro opäť navštívite.
S pozdravom.
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2021 par Mariana Pšeneková, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
thank you for taking the time to leave us such a good rating. Looking forward to your next visit with us at Grandhotel**** Starý Smokovec.
Kind regards,
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2020 par Mariana Pšeneková, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Vážený pán Piotr,
ďakujeme za pozitívne ohodnotenie nášho hotela. Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu u nás v Grandhoteli**** Starý Smokovec.
S pozdravom.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2020 par Mariana Pšeneková, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Vážená pani Mária,
ďakujeme za pozitívne ohodnotenie nášho hotela. Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu u nás v Grandhoteli**** Starý Smokovec.
S pozdravom.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2020 sur Expedia