Note fondée sur 687 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par Dom85

Rapport qualité. Prix

Publié le 10 oct. 2012 sur Hotels
Bien. ,
3 sur 5
par BOSSAROIDE

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2012 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par peter, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback regarding your recent stay with us, Thank You
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par peter, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback regarding your recent stay with us. We appreciate taking the time to share your experience. Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par peter, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback . We appreciate taking the time to share your experience. Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Roached

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Plenty of roaches
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par peter, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback regarding your recent stay with us.Please accept our apologies for the discomfort during your 4 DAYS of stay. If we had been made aware of your dissatisfaction during the stay we could have offered a solution, such as a CHANGE THE ROOM, cancellation without penalty. We do have Orkin's pest control service, we also informed H K to look at the issue very seriously, Thank You ,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
We arrived super late, but the staff was available and friendly. We were so tired so a bed was what we needed. The room, however, was not what i expected from the pictures. The lights by the bed didn't work so it was a bit dark, and the floor was so dirty as if it had not been swept on weeks. The sink/toilet/shower space was tight. There was a nice, big fridge, though.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par peter, Gestion de l’hôtel
We appreciate the review regarding your experience. The guest point of view is important to improve our services. Thank You,